Kyllä taas ottaakin päähän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moekoe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moekoe

Aktiivinen jäsen
27.09.2011
4 182
0
36
Kävin tänään aamupäiväulkoilun lomassa kaupassa pikapikaa hakemassa maitoa ja suodatinpusseja.
Paitsi että ne suodatinpussit jäi sinne kaupan hyllylle!! En muistanut niitä lainkaan!:headwall:

Nyt kärsin ja juon talouspaperisuodatettua kahvia. :x

Mulle käy usein niin että lähden hakemaan vaikkapa leipää ja maitoa ja mä tuun takas ja mulla on kassillinen ihan jotain muuta :D
Sitten joudun myöhemmin hakemaan ne mitkä puuttuivat oikeasti.

Se on kumma juttu, jos mä lähden vaikka kahvia ostamaan, niin tulen kaupasta kassi täynnä kaikkea muuta paitsi kahvia.. Lappu pitäisi ottaa aina.
Joskus hoen mielessäni kauppamatkan vaikka "maito-mehu-leipä". Sitten kuitenkin unohdan..:ashamed:

Noi suodatinpussit on juurikin niitä, mitkä unohtuvat. Ja toinen on konetiskitabletit, jostain syystä. Tästä syystä minulla on (mieheni suureksi huviksi)jemmassa molempia, joita käytän vain HÄTÄTILANTEESSA. :)

[QUOTE="kolmen äiti";25754915]Noi suodatinpussit on juurikin niitä, mitkä unohtuvat. Ja toinen on konetiskitabletit, jostain syystä. Tästä syystä minulla on (mieheni suureksi huviksi)jemmassa molempia, joita käytän vain HÄTÄTILANTEESSA. :)[/QUOTE]

Tän mäkin taidan ottaa käyttöön, hätävaran! Miten en taas ole tätä(kään) keksinyt itse! :ashamed:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä