Kyllä taas anopilla leikkas!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
no huh huh... miten se ei muka noin selvää asiaa tiennyt, että ei voi antaa... höh.
No niinpä! Varsinkin kun olen sen sata kertaa sille sanonut että vauvalle ei laiteta mitään muuta ruokaa suuhun kuin tissi! niin ei s**tana se tajua!!! |O :headwall:
On meinaa joskus leikillään sanonu, että annettasko vauvalle vähän mehua, ym. ja mä olen sanonut, että ei todellakaan! Niin perskeles tekee jotain tuollasta mun seläntakana :headwall: |O


Niin oman anoppini kuuloinen tapaus, että ihan hirvittää. :x
 
tuttua tuttua
appiukko juotti meidän parivuotiasta omasta vichypullostaan aina ,vaikka kielsin.Apella koko suussa enää pari mätänevää hammasta ja kaikenmaailman pöoöt.
Ei auttanut minun kieltely ..nauroi vaan päälle ja sama tahti jatkui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Juu toi on jotain niin raivostuttavaa... |O Vanhemmilla ihmisillä tuntuu olevan vähättelevä asenne nuorempia sukupolvia kohtaan. Siis ettei tarvi oikeasti ottaa tosissaan, kuvittelevat että huvikseen/hysterian vallassa sanotaan ettei näin saa tehdä ja vetoavat usein siihen, että kun entisaikaan tehtiin niin ja näin ja elossa ollaan.
samaa mieltä yllä olevan kanssa!!
 
Multa kun on joskus joku sukulainen kysynyt, että saako antaa vauvalle täytekakkua tai kermavaahtoa (kuten ennen on ollut tapana) olen vastannut, että saa antaa, siinä tapauksessa, että hoitaa vauvaa loppupäivän ja seuraavan yön. Ei ole kukaan antanut.

Pääsi unohtumaan, että anoppi (kukas muu) meinasi antaa kuopukselle ruskeaa juustoa (anoppi siis norjalainen) kun kuopus oli vasta puolivuotias. Kerkisin hätiin ja sanoin, että nykyään ei saa maitotuotteita antaa kuin vasta 10kk iässä aletaan harjoittelemaan. Siihen oli sitten hänen tyytyminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Multa kun on joskus joku sukulainen kysynyt, että saako antaa vauvalle täytekakkua tai kermavaahtoa (kuten ennen on ollut tapana) olen vastannut, että saa antaa, siinä tapauksessa, että hoitaa vauvaa loppupäivän ja seuraavan yön. Ei ole kukaan antanut.
Tuon saman kysymyksen olen kuullut anopin suusta... Jos olen kieltänyt kerman annon, niin jäätelöähän voi sit antaa, eikö?
:headwall:
Sanoinkin silloin kun kuulin, että oli antanut jätskiä, että tuon vauvan sitten sille kun se itkee illan/yön... Mummia vaan nauratti :/ (tietää niin pirun hyvin,että vauvaani en sen hoitoon antas)
 
Just! :x Meillä ei onneksi ole sattunut näitä "salasyöttämisiä",mutta anoppi on "kahvin puolestapuhuja",hänen mielestään pikkulapsetkin "pitäisi opettaa kahville" :/ Joihan hänen poikansakin kahvia jo 2-vuotiaana niin,että piti vieroittaa..!En itse juo kahvia,enkä kyllä ymmärrä mikä siinä olisi niin terveellistä,että lapsetkin pitäisi siihen opettaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Just! :x Meillä ei onneksi ole sattunut näitä "salasyöttämisiä",mutta anoppi on "kahvin puolestapuhuja",hänen mielestään pikkulapsetkin "pitäisi opettaa kahville" :/ Joihan hänen poikansakin kahvia jo 2-vuotiaana niin,että piti vieroittaa..!En itse juo kahvia,enkä kyllä ymmärrä mikä siinä olisi niin terveellistä,että lapsetkin pitäisi siihen opettaa :whistle:
Lisää anopin viisauksia: Voi lapsi juoda ihan hyvin kahvia, siitä kun tukkakin tummenee ja teidän pojalle kävis niin hyvin tumma tukka... :whistle: :eek: :headwall: Jos teidänkin lapselle kävis se tumma tukka?

Niin ja:

Kuopus pitäs laittaa aurinkoon, jotta vähän ottas väriposkiin. Näyttää niin kovin kalpeelle, näin kesällä, kun kaikki muut ihmiset on ruskeita tai punaisia... :eek: :headwall:

Oikeesti, arvatkaas että mietinkö välillä että itkisinkö vai naurasinko? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Just! :x Meillä ei onneksi ole sattunut näitä "salasyöttämisiä",mutta anoppi on "kahvin puolestapuhuja",hänen mielestään pikkulapsetkin "pitäisi opettaa kahville" :/ Joihan hänen poikansakin kahvia jo 2-vuotiaana niin,että piti vieroittaa..!En itse juo kahvia,enkä kyllä ymmärrä mikä siinä olisi niin terveellistä,että lapsetkin pitäisi siihen opettaa :whistle:
Lisää anopin viisauksia: Voi lapsi juoda ihan hyvin kahvia, siitä kun tukkakin tummenee ja teidän pojalle kävis niin hyvin tumma tukka... :whistle: :eek: :headwall: Jos teidänkin lapselle kävis se tumma tukka?

Niin ja:

Kuopus pitäs laittaa aurinkoon, jotta vähän ottas väriposkiin. Näyttää niin kovin kalpeelle, näin kesällä, kun kaikki muut ihmiset on ruskeita tai punaisia... :eek: :headwall:

Oikeesti, arvatkaas että mietinkö välillä että itkisinkö vai naurasinko? :kieh:
Itseasiassa meinasin just kirjoittaa, että eihän tuosta tiedä pitäiskö nauraa vai hermostua, ihan järjettömältä kuulostaa :xmas: ja mä oisin kyllä niin "ilkeä", että soittaisin vaikka tähänkin aikaan ja kertoisin kuinka paha olo vauvalla on, kiitos ajattelevaisen mummon..! Voi reppanaa, toivottavasti oireet menee pian ohi... Siis vauvalta, mummolla taitaa olla jo myöhäistä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Just! :x Meillä ei onneksi ole sattunut näitä "salasyöttämisiä",mutta anoppi on "kahvin puolestapuhuja",hänen mielestään pikkulapsetkin "pitäisi opettaa kahville" :/ Joihan hänen poikansakin kahvia jo 2-vuotiaana niin,että piti vieroittaa..!En itse juo kahvia,enkä kyllä ymmärrä mikä siinä olisi niin terveellistä,että lapsetkin pitäisi siihen opettaa :whistle:
Lisää anopin viisauksia: Voi lapsi juoda ihan hyvin kahvia, siitä kun tukkakin tummenee ja teidän pojalle kävis niin hyvin tumma tukka... :whistle: :eek: :headwall: Jos teidänkin lapselle kävis se tumma tukka?

Niin ja:

Kuopus pitäs laittaa aurinkoon, jotta vähän ottas väriposkiin. Näyttää niin kovin kalpeelle, näin kesällä, kun kaikki muut ihmiset on ruskeita tai punaisia... :eek: :headwall:

Oikeesti, arvatkaas että mietinkö välillä että itkisinkö vai naurasinko? :kieh:
Itseasiassa meinasin just kirjoittaa, että eihän tuosta tiedä pitäiskö nauraa vai hermostua, ihan järjettömältä kuulostaa :xmas: ja mä oisin kyllä niin "ilkeä", että soittaisin vaikka tähänkin aikaan ja kertoisin kuinka paha olo vauvalla on, kiitos ajattelevaisen mummon..! Voi reppanaa, toivottavasti oireet menee pian ohi... Siis vauvalta, mummolla taitaa olla jo myöhäistä :whistle:
:D

Vauva onneks nukkuu nyt, eikä oo vähään aikaan kitissy...
Mummi sen sijaan soitteli juuri ja kertoi olevansa siskonsa kanssa otilla ja niillä oli tullut riitaa jostain ja nyt minun pitää aamulla sitten muistaa se mistä niillä riitaa tuli, kun he unohtavat sen kummiskin aamuun mennessä... :whistle: Kovin kiihdyksissä asiasta olivat molemmat sisarukset, joten en alkanut vauvan vaivoista nyt valittaan mitään.
Suku on pahin... :whistle:
 

Yhteistyössä