Kyllä suututtaa!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
En antaisi lastani tuollaiseen hoitopaikkaan koskaan. Jos lapseni tapaisivat isovanhempiaan niin olisin aina itse mukana. Täytyy olla kova viinanhimo jos lastanlasten edessä juopotellaan.

Niin, kysyin vielä, että meinaatteko juoda kännit. Mummo oli ettei vielä silloin. :(
Sanoi ajan milloin haen.

ap
Mitä hamppeja ne oikein on? Ei meillä kukaan ikinä mitään kännejä vetele oli lapset tai ei..
 
vieras
Muistakaa! Alkoholistin sanaan ei ole koskaan luottamista. Ainakaan meillä. Isäni on alkkis. Elämä pyörii niin kovin oman navan ja pullon ympärillä. Kaikki menee sen edelle. Jopa oma perhe. Ikäväähän se on kun on läheisestä henkilöstä kyse. Mutta nyt terve itserakkaus sinullakin peliin ja välität vaan omista lapsista ja ajattelet heidän parasta, etkä isovanhempien "oikeutta" nähdä lapsiaan. Meillä ei ainakaan olla ukin kanssa MISSÄÄN tekemisissä jos kännissä. Ei vaikka olisi juonut yhden oluen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistakaa! Alkoholistin sanaan ei ole koskaan luottamista. Ainakaan meillä. Isäni on alkkis. Elämä pyörii niin kovin oman navan ja pullon ympärillä. Kaikki menee sen edelle. Jopa oma perhe. Ikäväähän se on kun on läheisestä henkilöstä kyse. Mutta nyt terve itserakkaus sinullakin peliin ja välität vaan omista lapsista ja ajattelet heidän parasta, etkä isovanhempien "oikeutta" nähdä lapsiaan. Meillä ei ainakaan olla ukin kanssa MISSÄÄN tekemisissä jos kännissä. Ei vaikka olisi juonut yhden oluen.
Juuri näin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Jospa eivät kehtaa sanoa, että ovat väsyneitä, jos paljon hoidatatte lapsia siellä.

Lapset eivät ole paljon siellä.

ap
Siis puhuit, että eivät viikkoon nähneet. ihan kuin viikko olisi pitkä aika.
Mummo ja pappa itse olivat mielissään ottamassa heitä kylään , kun lapset eivät olleet pappaa nähneet viikkoon, kävimme siellä viimeksi yhdessä, eli eivät olleet itsekseen lapset siellä.

Pappa itse sanoo, että on ikävä, jos ei ole viikkoon nähnyt.

ap
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistakaa! Alkoholistin sanaan ei ole koskaan luottamista. Ainakaan meillä. Isäni on alkkis. Elämä pyörii niin kovin oman navan ja pullon ympärillä. Kaikki menee sen edelle. Jopa oma perhe. Ikäväähän se on kun on läheisestä henkilöstä kyse. Mutta nyt terve itserakkaus sinullakin peliin ja välität vaan omista lapsista ja ajattelet heidän parasta, etkä isovanhempien "oikeutta" nähdä lapsiaan. Meillä ei ainakaan olla ukin kanssa MISSÄÄN tekemisissä jos kännissä. Ei vaikka olisi juonut yhden oluen.
Juuri näin.
Aivan näin!En myöskään vie äidilleni hoitoon,koska vaikka kuinka lupaa ettei juo,niin siihen ei voi uskoa.Pystyi juomaan silloinkin kun olin lapsi ja jätti minut vaikka yksin kotiinkin jos viina kotoa loppui,niin miksei jättäisi sitten minun lapsiani :/ Voimia ap:lle :hug:
 
Voi paska sentään! :( Meillä mummo tehnyt vähän vastaavan tempun. Eipä mene lapset enää keskenään sinne kylään. Jos mennään kaikki soitan ensin kuulostellakseni ollaanko siellä selvinpäin. Jos huomaan, että on juonut jätetään väliin. Surullista, että se viinanhimo on niin voimakas, että millään muulla ei ole merkitystä. Voimia teille :hug:
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko alkoholisti jos juo pe-la ja sunnuntainakin jonkin verran, joka viikonloppu. Viikolla ei, ellei ole sitten lomaa tai vapaapäiviä.
Ehdottomasti on, ellei pysty olemaan ilman.
Jo lauantairyyppääminen tekee alkoholistin, vaikka se olis vaan yks saunakalja. Nimittäin jos se on PAKKO saada.
 
erika
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko alkoholisti jos juo pe-la ja sunnuntainakin jonkin verran, joka viikonloppu. Viikolla ei, ellei ole sitten lomaa tai vapaapäiviä.
Ehdottomasti on, ellei pysty olemaan ilman.
Jo lauantairyyppääminen tekee alkoholistin, vaikka se olis vaan yks saunakalja. Nimittäin jos se on PAKKO saada.
hah hah :D
ei se nyt 1 kalja viikossa tee alkoholistia! korkeintaan on tapojensa orja
 
vieras
Heillä on tapana tammikuussa olla kokonaan ilman viinaa/kaljaa, sitten siitä höpötetään koko ajan, oikeasti jatkuvasti, että onpas kiva kun ei ole krapulaa, tai että eikös ole ihme kun ollaan selvinpäin. Siis ihan jatkuvalla syötöllä siitä puhutaan. Onko tuo sitten enään normaalia.

ap
 
vieras
Meillä kävi kerran vähän samaten.
Lähdimme miehen kans häihin ja lapset jäi mummulaan, miehen vanhemmille.
Kävästiin onneksi vain pikaseltaan kirkossa ja syömassä, kahvitkin taisi jäädä juomatta. Jotenkin vain oli sellanen kutku, että pitää mennä lasten luo.
Noh, kun päästiin perille, mummu ja pappa oli nukkumassa ( ihan umpitunnelissa).
Onneksi siellä oli lastemme serkku n.10 v paikalla vähän silmällä pitämässä.
Kyllähän minä suutuin anopille, tuli vittua ja muita rumia sanoja suusta.
En ole toista kertaa viikonloppuna niille hoitoon vienyt lapsia. Pitkään oli ettei käytykään ollenkaan.
Ja niillä oli useampi viikko tiedossa, että lapset tulee hoitoon siksi aikaa. Ja silti piti alkaa juomaan.
Minä ite olen vielä hierveän tarkka, ettei lasten tarvi olla tekemisissä humalaisten kanssa.
Lapset olivat jotain 4 ja 5 vuotiaita.

Että tiedän hyvin, miltä sinusta ap tuntuu!!
 

Yhteistyössä