Kyllä suomalainen nainen on kaunis (BB)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun vatta on aika pitkälti tollanen, yäk. Suunnittelin että menisin sen leikkauttaan mutta kun edellinenkään plastiikkakirurginen operaatio ei ihan mennyt niin kuin elokuvissa niin maha saa lörpöttää... Mutta enpä mä toisaaltaan sitä televiissyynissä oo esittelemässäkään.
 
"..."
Stefan on ihana! Ja mitä sitte jos näyttää tuolta, on ilmeisesti sinut ittensä kans ku kehtaa näyttäytyä! Miltä ite näytät? Ja ulkonäköhän se tärkein on tietty!
 
"Äiti"
No, minäkin äiti ja paikat on kyllä ihan kunnossa, tissit isot ja kiinteät eikä roiku juurikaan imetyksen(kään) jälkeen, ja vyötärö-perseen seutu kyllä kunnossa. Kiitos raskauden aikaisen ja jälkeisen liikunnan.

Nyt kun olen toista kertaa raskaana, mietin että kyllä ne tissit on ne mihin on vaikeinta vaikuttaa, jos alkaapi roikkumaan.
 
"vieras"
Tosi ikävää arvostella tuolla tavalla raskauden ja imetyksen runtelemaa kehoa. Niille muutoksille kun ei mitään voi... Ei sitä kauniina tarvitse kenenkään pitää, mutta joskus on viisampaa olla ihan hiljaa mielipiteineen.

Saapahan taas naiset kohottaa itsetuntoa päivittelemällä, kuinka itse näyttää paremmalta vaikka on synnyttänyt x määrän lapsia tai imettänyt x kuukautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona83
"hmm"
Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että miks joillakin äideillä sit on tuollainen löysä maha?
Itse olen äiti myös, mutta kun maha on entisellään. Ja hyvin iso vauva sieltä syntyi, ja minä pienikokoinen, ja vatsanahka paukkui ja venyi äärimmilleen. Mutta vatsa palautui silti normikuosiin.eikä myöskään tullu arpia.
 
huoh.
[QUOTE="hmm";24690663]Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että miks joillakin äideillä sit on tuollainen löysä maha?
Itse olen äiti myös, mutta kun maha on entisellään. Ja hyvin iso vauva sieltä syntyi, ja minä pienikokoinen, ja vatsanahka paukkui ja venyi äärimmilleen. Mutta vatsa palautui silti normikuosiin.eikä myöskään tullu arpia.[/QUOTE]

No miten olis vaikka erilainen iho ja erilaiset ihokudokset ja niiden palautuminen. Kaikilla iho ei palaudu samalla tavalla entiselleen.
Aivan sama juttu on esim haavoilla, toisilla haavan arpi jää ikuisuuksiksi näkymään ja toisilla katoaa nopeasti.
 
Minkä nainen raskausarville, löysälle maharepulle tai roikkuville rinnoille voi? Vai pitäisikö tuon, mikä hänen nimensä sitten onkaan, voittaa BB ja niillä rahoilla korjauttaa "virheet"? Olisitteko sitten tyytyväisiä?

Mitenköhän moni saman kohtalon kokenut piiloutuu nytkin kotiinsa eikä käy esim. uimassa vaikka haluisi, tai inhoaa itseään eikä tarvitsisi, kun tämä maa on täynnä pinnallisia paskiaisi, kuten ap. Oli tuolla tytöllä sitten ylimääräistä muualla tai ei, niin saisitte hävetä!
 
[QUOTE="hmm";24690663]Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että miks joillakin äideillä sit on tuollainen löysä maha?
Itse olen äiti myös, mutta kun maha on entisellään. Ja hyvin iso vauva sieltä syntyi, ja minä pienikokoinen, ja vatsanahka paukkui ja venyi äärimmilleen. Mutta vatsa palautui silti normikuosiin.eikä myöskään tullu arpia.[/QUOTE]

No voi luoja, toisten iho on elastisempi kuin toisten ja palautuu paremmin. Voihan sitä jumpata ja rasvata yms mutta jos ihotyyppi on mitä on niin vatsanahka jää roikkumaan. Jollain yhden lapsen äidillä voi vatsa roikkua ja joku voi synnyttää vaikka 13 ja olla silti timmi.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";24690663]Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että miks joillakin äideillä sit on tuollainen löysä maha?
[/QUOTE]

Kaikilla on erilainen iho, siksi toisilla palautuu paremmin ja toisilla huonommin... Samasta syystä kaikille ei tule raskausarpia tai ne häviävät olemattomiin tai toisilla alkaa rinnat roikkua. Ei sille voi mitään.

Musta on ihan naurettavaa, että kun jossain näkyy kuva mahasäkistä, riippurinnoista tai syvistä raskausarvista, jotkut tulevat innosta puhkuen kuvailemaan omia kiinteitä tissejään tai tasaista vatsaa. Olen minäkin tyytyväinen siihen, että pääsin suht vähillä jäljillä raskaudesta ja imetyksestä, mutta sen tyytyväisyyden ilmaisulle on aikansa ja paikkansa. Mulla ei ole tarvetta nostaa itseäni paremmaksi toisten kustannuksella.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
---
[QUOTE="hmm";24690663]Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että miks joillakin äideillä sit on tuollainen löysä maha?
Itse olen äiti myös, mutta kun maha on entisellään. Ja hyvin iso vauva sieltä syntyi, ja minä pienikokoinen, ja vatsanahka paukkui ja venyi äärimmilleen. Mutta vatsa palautui silti normikuosiin.eikä myöskään tullu arpia.[/QUOTE]

Kertoisko joku mulle, ihan tosissaan, että voiko joku olla näin tyhmä...
 
"hmm"
No voi luoja, toisten iho on elastisempi kuin toisten ja palautuu paremmin. Voihan sitä jumpata ja rasvata yms mutta jos ihotyyppi on mitä on niin vatsanahka jää roikkumaan. Jollain yhden lapsen äidillä voi vatsa roikkua ja joku voi synnyttää vaikka 13 ja olla silti timmi.
No voi hyvänen aika sentään, ei ollut tarkoitus arvostella alkuperäisen laittamaa kuvaa pahalla. Kysyin vain, koska olen niin yleistietämätön, että mistä johtuu... että miksi toisilla. Kiitos tosi ystävällisestä vastauksesta!
 
[QUOTE="vieras";24690717]Olen minäkin tyytyväinen siihen, että pääsin suht vähillä jäljillä raskaudesta ja imetyksestä, mutta sen tyytyväisyyden ilmaisulle on aikansa ja paikkansa. Mulla ei ole tarvetta nostaa itseäni paremmaksi toisten kustannuksella.[/QUOTE]

Näin!
 

Yhteistyössä