Kyllä sokerivaha on sitten mainio keksintö.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis miten se otetaan ihosta pois? :snotty:
Se kovettuu levyksi, ja sitten vaan reunasta kiinni ja nykäistään. Voi siihen laittaa kangasliuskojakin, mutta minusta on kätevintä kun ei sählää minkään muiden kanssa. Eli se levitetään lämpimänä, se on silloin juoksevaa. Sitten annetaan rauhassa jäähtyä ja kovettua. Se lähtee niin kuin joku muovikuori ihan vaan nyppäämällä.
kuulostaa kivuliaalta :eek: kauanko tämä kovetusvaihe kestää? :D
Kestää noin puoli minuuttia. Eikä se satu. Mä poistan naamakarvoja, ja pinseteillä nyppiminen sattuu PALJON PALJOn enemmän. En tiedä miksi. Ja vahaliuskat sattuu sääriin paljon enemmän kuin toi sokerivaha. Osittain varmaan sen takia, että saa aina ite päättää, kuinka isoja alueita ottaa kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Millasta sitruunamehua? sis suoraan sitruunasta vai sitä kun saa kaupasta sitruunanmuotoisessa pullossa?

Ja mulla on kans tuo onkelma, että bikinialueen sänki kutisee ja näppylöityy, vaikak mitä tekisi. Annan rehottaa, kun ei miestä häiritse. Luulen, että joillakin se on niin ja toisilla ei ja siihen ei mitkään poppakonstit auta.
Sellasta, joka on sitruunanmuotoisessa pullossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis miten se otetaan ihosta pois? :snotty:
Se kovettuu levyksi, ja sitten vaan reunasta kiinni ja nykäistään. Voi siihen laittaa kangasliuskojakin, mutta minusta on kätevintä kun ei sählää minkään muiden kanssa. Eli se levitetään lämpimänä, se on silloin juoksevaa. Sitten annetaan rauhassa jäähtyä ja kovettua. Se lähtee niin kuin joku muovikuori ihan vaan nyppäämällä.
Mä tätä kokeilin ja ei levyksi kovettumista näkyny. En tiiä kauanko olis pitäny odotella :kieh:
 
Apina
Oon koittanu vaikka mitä bikinialueen karvojen poistoon, aina tuloksena kauhee kutina+punaisia näppylöitä. Sitte kokeilin tätä sokerivahaa, eka huonolloa tuloksella (=jäi karvoihin kiinni, paljon kiroilua suihkussa), mut kokeilin uudestaan niin että leikkasin saksilla ensi puskaa iha lyhyeks, sen jälkeen vahaus. Sattu ihan älyttömästi, mutta sileetä tuli! Ei kutinaa, eikä näppylöitä, säily ihan sileenä kolme viikkoa! Lisäks kannattaa laittaa alueelle sinkkivoidetta, sitä mitä pistetään vauvan pyllyyn :D Mulla ainaki toimii, ja tosiaan olin jo luovuttanu etten ikinä saa kauniisti karvoja veke.
 

Yhteistyössä