Alkuperäinen kirjoittaja tiina:No sinähän et kuitenkaan heidän kokonaistilanteestaan juuri mitään tiedä, olisihan vauva voinut alkaa oireilla ihan vasta äskettäin, eikö niin?Alkuperäinen kirjoittaja Hölmistys:No kun mun mielestä on laittanut. Oireillut koko ajan jollekin ruoka-aineille = kärsinyt ja nyt vasta kokeillaan.Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Mutta eihän kukaan laittanutkaan, juuri sen takia ap:n vauva aloitti Almiron Peptin.Alkuperäinen kirjoittaja Hölmistys:Näin meilläkin. Uskomatonta, että joku laittaa täysimetyksen lapsen hyvinvoinnin edelle! Grr.Alkuperäinen kirjoittaja be::hug: ei se musta ollut, helpottunut olin kun vauva alkoi voimaan paremmin.
Ja eikö se mielestäsi saa tuntua pahalle jos oma maito ei vauvalle sovi?
Näin lyhyesti referoituna: Kun oireita tuli, aloitin allergologin suosituksesta imetysdietin ja se auttoi aikansa..sitten tuli pikkuhiljaa lisää ja lisää oireita ja hain lisää apua lapselle, ja sain tuon viimekeskiviikon ajan, pahoilla oireilla lapsi kerkesi olla 5-6vkoa.. Julkiselle puolelle ei vielä olla edes aikaa saatu, vaikka lähete on mennyt kuukausi sitten ja olen soittanut peräänkin..