Kyllä ottaa päähän!! Huutonetistä... sisältää kuvan!

Huusin kerran farkut joita en sitten voittanut, sitten se akka otti minuun yhteyttä, että se joka sen voitti ei lunastanut huutoa, että olisinko vielä kiinnostunut. No tottakai mie sit olin ( ja sitä kadun syvästi) noo, maksoin ne heti niikun aina, jo joulun maissa. Luulin että kerkeis laittaa postiin ennen joulua, mutta vuoden vaihteessa tuli viestiä, että laitatko lisää rahaa et kun postarit oli enemmä, no onhan ne kun vuoden alussa vaihtu. No, laitoin sit sen vähän päälle euron hänelle et ei tarvii itkee. Tänään sitten vihdoin ja viimein housut tuli. Kuvauksessa oli, että uudenveroinen ja kaks kertaa kokeiltu. Perseen kohalta vähän lähteny langat karkuun, edestä niin että pieni reikä näkyy kun venyttää ja lahkeet oli mustat. Tässä kuva:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1425736.jpg

Sain jotekin tuon mustan pois tahranpoistoaineella, mutta en ihan kokonaan. Kuin joku kehtaa myydä tuollasia ja kusetta noin rankasti???
Kaiken hyvän lisäksi ei ne käynytkään miulle, eli koitan niitä sitten ite kaupata kirppiksellä kohan otan pöydän jos joku vaikka ostais. Kyllä suoraan sanottuna vituttaaa!!

HALOO
Vaadit kaupan purkua (johan se helvetti siellä säännöissäkin sanotaan, että tuotteen pitää vastata kuvausta tai myyjällä on oikeus purkaa kauppa!!!! ) ja jos myyjä ei suostu siihen niin negaa ja yhteys ylläpitoon!!! VÄLITTÖMÄSTI!!!

HALOO
Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:
Vaadit kaupan purkua (johan se helvetti siellä säännöissäkin sanotaan, että tuotteen pitää vastata kuvausta tai myyjällä on oikeus purkaa kauppa!!!! ) ja jos myyjä ei suostu siihen niin negaa ja yhteys ylläpitoon!!! VÄLITTÖMÄSTI!!!
OSTAJALLA SIIS :)

vieras
No voi törkyjen törky!! Miten joku ihan oikeasti kehtaa siellä valehdella noin rankalla kädellä, kun totuus tulee kuitenkin ilmi! Nega ainakin menemään ja pyydät rahat takaisin. "Kaks kertaa kokeiltu" sanoo mulle kyllä aivan jotain muuta kuin likaisiksi kävellyt farkunlahkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
HYVÄÄT IHMISET ,ÄLKÄÄ OSTAKAA MITÄÄN KÄYTETTYÄ!!!! |O KAUHEA! :eek: Mä en ikinä olisi myynnyt edes mitään sellaista,jos vaikka pieni tahrakin oli :headwall:
En löydä kaupoista leveälahkeisia housuja joista pidän niin huutonetistä välillä löytää, ja kun kerran sieltä jo housut olen ostanut niin ne todellakin oli tosi hyvät ja tykkäsin kovasti. En voinut uskoa, että noi kyseiset housut olisivat olleet tuollaiset. Ja kyllä käytettyä kannattaa ostaa jos on hyvässä kunnossa

Pistä sille ihan asiallisesti viestiä ja kysy miten farkut voivat olla noin likaiset, jos niitä ei ole edes käytetty. Ja liitä viestisi mukaan ottamasi valokuva. Pyydä ystävällisesti kaupanpurkua. Vaikka luulenpa, ettei siihen suostu. Aika huijauksen makua tuntuu olevan (jos on saanut potkutkin työstään :whistle: ). Ikäviä tämmöiset huijarit!

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
On vissiin ollu joulunaikaan käyttöä housuille ja päässy vähän käytössä likaantumaan :whistle: Toi huutiksen kuvahan on edestä otettu ja sun kuva ilmeisesti takaa?
Juu, takaa on otettu. eli siis en enään huuda housuja joita ei oo kuvattu edestä ja takaa! Kaikkea tässä oppii. On tainnut joo käyttöä löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
HYVÄÄT IHMISET ,ÄLKÄÄ OSTAKAA MITÄÄN KÄYTETTYÄ!!!! |O KAUHEA! :eek: Mä en ikinä olisi myynnyt edes mitään sellaista,jos vaikka pieni tahrakin oli :headwall:
En löydä kaupoista leveälahkeisia housuja joista pidän niin huutonetistä välillä löytää, ja kun kerran sieltä jo housut olen ostanut niin ne todellakin oli tosi hyvät ja tykkäsin kovasti. En voinut uskoa, että noi kyseiset housut olisivat olleet tuollaiset. Ja kyllä käytettyä kannattaa ostaa jos on hyvässä kunnossa
:ashamed: sorry,mä vaan olen sellainen,joka en ostaa,kun kaikille ei voi uskoa :/

On vissiin ollu joulunaikaan käyttöä housuille ja päässy vähän käytössä likaantumaan :whistle: Toi huutiksen kuvahan on edestä otettu ja sun kuva ilmeisesti takaa?
Juu, takaa on otettu. eli siis en enään huuda housuja joita ei oo kuvattu edestä ja takaa! Kaikkea tässä oppii. On tainnut joo käyttöä löytyy...
Pyydä puolet hinnasta takaisin, tai uhkaat viedä asian eteenpäin... mikä se sitten onkin se paikka missä noista voi valittaa... ylläpito?

Pyydä puolet hinnasta takaisin, tai uhkaat viedä asian eteenpäin... mikä se sitten onkin se paikka missä noista voi valittaa... ylläpito?
niin,kyllä uhka!Mä olisin pyytänyt jopa korvauksia :kieh: :kieh:

Millipide
kannattaa lukea aina palautteet ennen kauppoja...hän hän on kuiteskin myynyt aikalailla likaista kamaa ennenkin...huuda ja osta ohi vain sellaisilta henkilöiltä joilla pelkkää plussaa

Yhteistyössä