Kyllä ottaa päähän!! Huutonetistä... sisältää kuvan!

vieras
Nähtyäni sun kuvan, niin tietää katsoa tuota huutiksen kuvaa. Kyllä siinäkin vaan huomaa, että lahkeet takaa mustat. Mutta pitää osata erikseen katsoa. Mun mielestä tuollaisesta mustasta liasta olis ppitänyt mainita ilmoituksessa!

Luin palautteet, mutta tässä nyt on päässy käymää näin. Luotin kuvaan liikaa ja tekstiin mitä oli kirjottanut. On hänellä kuitenkin paljon positiivistakin palautetta, miun tuuria, että saan paskaa paketissa!

Mäkin luin palautteet, enkä tollaselta huutais kyllä yhtään mitään.. Paskasia vaatteita lähettäny monelle ja "pitämättömät" on olleet nukkaisia ja likaisia..

En tajua miten ihmiset kehtaa?! Ja oli "hyviä" selityksiä tietysti aina vastauksena palautteisiin.. :LOL:

vikan palutteen vastaus :Pahoittelen.Tuli liian kiireessä lähetettyä,ja kun myin monta vaatetta kerralla,niin jäi epähuomiossa housut pesemättä :(

öö..jos mä myisin paljon vaatteita huutiksess ja laittasin samaan syssyyn kaikki ilmotukset tónne niin muistaisin kyllä pestä nää vaatteet ennen tätä..

Vera
kauhean näköiset housut :(
Jos vain pari kertaa pidetty, niin miten voi olla noin mustatlahkeesta ja ryppyiset?

Itse kuvaan farkkuja aina monesta eri kohtaa. Edestä ylhäältä, lahkeista. kokonaisuus ja vielä takaa ja siltikään en uudenveroisista ole noin paljoa edes pyytänyt hintaa.

harmi että et saa hälle palautetta suoraan hänen tietoihn laitettua.
Todella törkeää!

Yhteistyössä