kyllä mulla on ihan ja rakastava mies!

ja paskan marjat :headwall:
mä eilisen lääkärikäynnin jälkeen kerroin sille et olin käyny ja ne syöpä kokeet ottaa yms, itku kurkussa sitä kerroin :'( kun vihdoinkin uskalsin kertoa

mies:
"oliko terkarissa ruuhkaa?"

minä:"oli vähän"

mies:"jaahas!"

ja sit se lähti virittämään uutta dikipoksia ja asiasta ei oo sen koommin puhuttu :'(

sille on ihan sama onko mulla finni nenässä vai rintasyöpä,ihan sama :'(

onneks tänne voi kirjottaa,vaikka mä nyt mangungin joka päivä samasta asiasta ja teen kärpäsestä härkäsen,kun ei tota ukkoo kiinnosta

vieras
Mun mies olis luultavasti samanlainen.. Se ei haluaisi tulla edes äitiyspolille mukaan (voi olla että käynnistävät synnytyksen kun LA:sta on 10 päivää), vaan nurisee kun joutuu olemaan töistä poissa. Meiltä on matkaa 60 km äippäpolille, enkä mielelläni lähtisi yksin sinne jos joutuu samalla synnyttämään.

:hug: Ei välttämättä välinpitämättömyyttä, sillä sisäistä tunnemyrskyä saattaa olla ja ei ehkä osaa pukea sanoiksi sitä mitä ajattelee, eikä tiedä mitä sinulle sanoisi...pelkäen myös ehkä omaa reagointiaan=romahdustaan=pelkoa mahdollisesta syövästä

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
no olkoon mikä hyvänsä,tukea turha odottaa,minun häneltä

enkä mä aio olla enää missään tekemisissä sen talon ostoprojektin kanssa,sitä se jakso eilenkin jauhaa
Koeta keskustella miehen kanssa, älkääkä antako tämän asian tulla väliinne. Kun sukulaiseni sairastui syöpään vuosia sitten, oli lääkäri ehdoton siinä ettei saa masentua. Se kuulema voi pahentaa sairautta.

Sulla ilmeisesti vasta tutkitaan eikä asiasta ole varmuutta? Toivotaan parasta :heart:

Yhteistyössä