Kyllä mua on työkaverilla paiskattu!

Hitto! Ollut nyt muutaman viikon uudessa duunissa, viime viikolla paikan vakkari palasi lomalta ja samantien alkoi perässä kävely ja valittaminen siitä mitä oon jättänyt tekemättä.
(ekat kerrat meni sen piikkiin, ettei mulle oo niitä hommia kovin hyvin esitelty, loppuviikosta meni aika kovasti viiraamiseksi).
Tänään sitten taas sama perässä kävely ja työkaveri päättikin mennä valittamaan suoraan esimiehelle...

Esimies tuli selvittämään sitten meidän molempien kanssa asiaa (onneksi esimies ei oo ihan täysin puusilmä ja ilmeisesti jotain hoksannut mun kahdesta edeltäjästä, jotka tuo työtoveri savusti pihalle).
No kun ei nuo valitukset siitä mitä oon tehny huonosti uponnutkaan esimieheen ihan täysin, niin sitten alkoi tarinat siitä kuinka aina intän vastaan (mit vit?!), komentelen (siis ihan oikeasti mit vit?!?), kuinka kieltäydyn työvuoroista ( :eek: ).
Siis ihan älyttömiä täysin päästä keksittyjä syytöksiä...

Mä oon hieman hämmentyny, en tajua mitä tuo työkaveri saavuttaa sillä, että se savustaa työkavereita ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
no hoh hoijaa. Pönkittää omaa egoa.
Taitaa olla aika epävarma omasta osaamisesta. :/
Kun ei pitäs olla... Se on ollu tos hommassa kauan ja sen tietotaso on ihan eritasolla kuin mulla muutaman viikon jälkeen...
(tuos hommas ihan älyttömästi kaikkea "nippelitietoa" joista oon oppinu ehkä 0,01%)
 
vieras
sillä on pelko persiissä että joku sen työkavereista osoittautuukin niin hyväksi ja oppivaksi ihmiseksi että se ei olekaan enää korvaamaton. tai sitten se salaa jotain eikä halua kenenkään saavan tietoon. mistä sitä tietää vaikka se ois kavaltanu firmalta rahoja. yks vaihtoehto on myöskin ettei se tykkää kenestäkään ja haluaa leikkiä mehiläiskuningatarta. silloinhan savustetaan kaikki muut naaraat pesästä ulos.

koita kestää ja juttele tämän työkaverisi kanssa, voit aina sanoa että äänität keskustelunne (jotta hän ei voi mennä puhumaan sinusta ja keskustelustanne paskaa esimiehellenne, näinkin voi käydä ja sitten todistustaakka onkin sinulla) varmuuden vuoksi. jos lisää ongelmia tulee niin sitten esimiehen puheille.

aika tuttua tuommonen savustaminen ihan tyhjästä. silloin ollaan yleensä epävarmoja itestä ja omasta duunista sekä kyvystä hoitaa omia hommia. pelätään että toinen tulee ja vie paikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sillä on pelko persiissä että joku sen työkavereista osoittautuukin niin hyväksi ja oppivaksi ihmiseksi että se ei olekaan enää korvaamaton. tai sitten se salaa jotain eikä halua kenenkään saavan tietoon. mistä sitä tietää vaikka se ois kavaltanu firmalta rahoja. yks vaihtoehto on myöskin ettei se tykkää kenestäkään ja haluaa leikkiä mehiläiskuningatarta. silloinhan savustetaan kaikki muut naaraat pesästä ulos.

koita kestää ja juttele tämän työkaverisi kanssa, voit aina sanoa että äänität keskustelunne (jotta hän ei voi mennä puhumaan sinusta ja keskustelustanne paskaa esimiehellenne, näinkin voi käydä ja sitten todistustaakka onkin sinulla) varmuuden vuoksi. jos lisää ongelmia tulee niin sitten esimiehen puheille.

aika tuttua tuommonen savustaminen ihan tyhjästä. silloin ollaan yleensä epävarmoja itestä ja omasta duunista sekä kyvystä hoitaa omia hommia. pelätään että toinen tulee ja vie paikan.
Mä itseasias ajattelin, et kuvaisin hommani lopputulokset seuraavalla kerralla.
Ja jos tulee valitusta, niin näytän kuvan ja kysyn mistä kohtaa pitää parantaa...

Jos se jää tuossa kohtaa valheesta kiinni, niin ajattelin, että sen sana sanaa vastaan jututkaan ei olis enää kauhean vahvoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pistettä:
Oletko kokeillut päinvastaista strategiaa, eli että kehuisit vuolaasti hänen kokemustaan ja tietotaitoaan? Erityisesti muiden kuullen.
Ollaan oltu nyt 6pv samaan aikaan duunissa...
Ei oo ehtiny strategiaa vielä hiomaan, kun tuli hieman yllätyksenä nää pjaksa saavilliset.
 

Yhteistyössä