Kyllä mä vaan huomiseksi ostan YHDEN pussin sipsejä ja litran limsaa

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Miten paljon teillä muilla sitten lapset sipsiä vetää :eek: Ei meillä nuo montaa kourallista jaksa syödä! Ja pussit kun on melkoisen kookkaita, niin kai tuosta nyt kuudelle riittää?!? Ja meillä eivät edes juo limpparia :D
jaa. No itse en tykkää sipseistä enkä syö yhtään (muutaman otan) mutta kyllä meillä vaan pieni laiha alakoululainen (28 kg/140 senttiä) syö lauantai-iltana pussillisen isänsä avustuksella. suunnilleen fifty/fifty väittävät menevän. kuopus syö minun kanssa lähinnä popparia/karkkia.

kivaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enemmännn:
Lapissa kaikki on suurempaa,vai miksi ihmeessä vain YKSI pussi?;)
jättipussi on kyllä aika iso. eihän meillä karkkipäivänäkään yleesnsä syödä paljon karkkia.
Ei ihme että nykyöön lapset on lihavia kun syötetään herkkuja napa täyteen.
Mites susta on noilla eväillä lihava tullut :eek:
minä en ole lapsi
Ja saat siksi siis turruttaa kehosi rasvalla ja herkuilla.
Jaat siis tuon yhden päivän annoksen huomenna lastensi kanssa,aiku jalo teko.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
s-marketissa saa x-tran limua 5,5e/ 6pll eli 1,5l pulloja. eikä ne x-tran sipsitkä nii kalliita ole. ostaa mikropopparia lisäks... kai sitä lapsille aina sen verran hennoo...
meil ei oo mikroo, joten jos teen poppareita, teen ne vanhanaikaisesti kattilassa
nehän on sitten halvempiakin, kuin mikropopparit! Hyvä trollo!

jadal
huvittavaa. jos rollolainen käyttää rahaa vähän enemmän johonkin ylimääräiseen, tulee valitusta kun köyhä tuhlaa. Kun taas ilmoittaa ostavansa vain vähän herkkuja uudeksivuodeksi, käsketään ostaa enemmän....

Keittiönoita
Ymmärtänet, että lapsia on erilaisia, meillä ei ole koskaan niitä nälkään syöty, mutta syöty on kuitenkin :)
Lapset syövät sen, mitä lapsille annetaan. Meillä pussi sipsejä on riittänyt kolmelle kahdeksikin kerraksi, joten varmasti riittää ap:n perheessä kuudelle yhdeksi kerraksi. Jos joku haluaa syöttää koko pussin yhdelle lapselle, niin se toki hänelle suotakoon.

..
nauraa kippurassa taas ....ihanaa että joku ajattele lasten hyvinvointia..ei se ol ekiusaamista kun annetaan vaan vaikka se iso kouralinen per lapsi niitä sipsejä..päin vastoin , siinäkin on suolaa jo yllin kyllin ja seuraksihan voi hankkia muuta naposteltavaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
huvittavaa. jos rollolainen käyttää rahaa vähän enemmän johonkin ylimääräiseen, tulee valitusta kun köyhä tuhlaa. Kun taas ilmoittaa ostavansa vain vähän herkkuja uudeksivuodeksi, käsketään ostaa enemmän....
No trollo onkin provo, milloin se on jäänyt sinulta huomaamatta :) Hauskoja aiheita kehittelee päivät pitkät!

Rollolainen
jouluna tuli syötyö IHAN LIIKAA herkkuja. Pipareita, suklaata,torttuja jne. Koko ajan söivät vaan herkkuja.
Ei se ole hyväksi hampaillekaan.

höh
s-marketissa saa x-tran limua 5,5e/ 6pll eli 1,5l pulloja. eikä ne x-tran sipsitkä nii kalliita ole. ostaa mikropopparia lisäks... kai sitä lapsille aina sen verran hennoo...
meil ei oo mikroo, joten jos teen poppareita, teen ne vanhanaikaisesti kattilassa
mä en edes osaa tehä kattilassa, poltan ne aina. mutta se tavallinen pussi tulee viel halvemmaksi ku mikropopparit, kun osaa itse ne popata...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ymmärtänet, että lapsia on erilaisia, meillä ei ole koskaan niitä nälkään syöty, mutta syöty on kuitenkin :)
Lapset syövät sen, mitä lapsille annetaan. Meillä pussi sipsejä on riittänyt kolmelle kahdeksikin kerraksi, joten varmasti riittää ap:n perheessä kuudelle yhdeksi kerraksi. Jos joku haluaa syöttää koko pussin yhdelle lapselle, niin se toki hänelle suotakoon.
Joo, ei tästä kannata ongelmaa tehdä! Tosi harvoin kukaan lapselle edes sipsejä antaa!

...
minun tehnyt nyt noin kolme viikkoa mieli sipsiä...ja huomiselle olen sen itselleni luvannut, jotain ihan perus suolalla maustettuja sipsejä ja valkosipuli dippiä... nam nam..! raskaana ollessa kun ei kaikille mielihaluille oikein voi heti antaa periksi...

idu
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
14v syö nopiaan yksinkin sipsipussin. Poika varsinkin ja kun harvoin saa.
Varmaan olisi syönyt meilläkin, jos olis sipsejä nälkäänsä syönyt. Mutta ei ole tarvinnut koskaan nälkäänsä sipseillä tyydyttää.
ei meilläkään nälkäänsä syö, mutta pussillinen mene ihan helposti herkutteluun. Kait mä oon sitte paska mutsi kun olen lapseni antanut syödä enkä ole säännöstellyt.

jadal
jouluna tuli syötyö IHAN LIIKAA herkkuja. Pipareita, suklaata,torttuja jne. Koko ajan söivät vaan herkkuja.
joo en mä tarkottanutkaan, että pitäis ostaa.
Mutta palstalaiselle ei kelpaa mikään :D

vieras
No ei niin. Varsinkaan jos niitä ei pese välillä!

Limsa ja mehut, samoin kahvi jossa on sokeria, ovat pahimmat hampaiden reikiinnyttäjät.

Joten trollo, ÄLÄ osta limsaa lapsille ja kun et sitä, niin ei tarvi niitä sipsejäkään.

Rollolainen
mä en edes osaa tehä kattilassa, poltan ne aina. mutta se tavallinen pussi tulee viel halvemmaksi ku mikropopparit, kun osaa itse ne popata...
kattilassa on helppo tehdä, kun alkavat poksua, levy kiinni ja heilutus aina välillä. kertaakaan en oo polttanut, mutta silloin kun oli mikro niin useinkin tuli poltettua mikropopparit tai sit osa jäi vielä poksumatta

...
ei siis pestä hampaita...

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Jos tämä oisi ollut ihan kenen muun vaan aloittama ketju niin kellään ei oisi ollut mitään sanomista tähän!
No kyllä mua huvittaa tommonen nuukailu, teki alotuksen kuka vaan.. KUUDELLE 1 sipsipussi ja limupullo.. nään silmissäni kun ne jakaa niitä sipsejä pikkukasoihin.
Yhtä hyvin vois olla ostamatta, jos on niin vaikeeta.
Onko tässä nyt huoli rahasta vai terveydestä... :xmas:

Keittiönoita
Joo, ei tästä kannata ongelmaa tehdä! Tosi harvoin kukaan lapselle edes sipsejä antaa!
Näinpä. Moni teini vetäisi varmaan ihan mielellään vaikka kokonaisen kääretortun, mutta harva alkaa joka tenavalle omaa kääretorttua leipomaan. Ap:n lapset ovat varmaan tottuneet siihen, että niitä herkkuja ei ahmita pussikaupalla. Niin ovat tottuneet omatkin lapseni.

pöl
No ei niin. Varsinkaan jos niitä ei pese välillä!

Limsa ja mehut, samoin kahvi jossa on sokeria, ovat pahimmat hampaiden reikiinnyttäjät.

Joten trollo, ÄLÄ osta limsaa lapsille ja kun et sitä, niin ei tarvi niitä sipsejäkään.
muistaakseni heillä ei pestä käsiäkään kuin ison hädän jälkeen.

Yhteistyössä