Kyllä maailma on julmapaikka.pelottaa...

Kun lukee iltalehtiä turunsanomia.. taas oli äiti tappanut vauvansa.Siis miksi ihmiset tänäpäivänä ovat niin sairaita?Nyt ihan vuoden aikana ollut hirveesti tällasia juttuja ja otsikoita.Sairastuin masennukseen helmikuussa -06, ja nimenomaan pelotti otsikot yms..niistä tulikin kauheet pakkoajatukset ja paniikkikohtaukset... mulla on vahva lääkitys ja terapiaan olen taas menossa..oli tässä välillä taukoa.Pelkään vieläkin otsikoita, ja ihmisten kohtaloita...

omat pakkoajatukset liittyivät mm oman vauvani vahingoittamiseen, eivätkä oloani parantaneet isot otsikot iltalehdessä!!Pelottaa vieläkin ihan hirveesti, vaikka muuten olenkin ihan hyvinvoiva.Lapseni on nyt reilun 7kk..ihana terve ja iloinen vekara, enkä koskaan satuttaisi häntä!

kärsiikö joku toinen samantapaisista peloista ja olista?En tiedä miksi murehdin toisten kohtaloita,kun omakin elämä olisi elettävänä?Olen vain liian huolestunut kaikesta, enkä kuitenkaan voi pelastaa näitä lapsia mitenkään!! :'( :\|
 
äippä-03
Täälläpä toinen samanlainen joka kauhulla ina lukee jo pelkät otsikotkin! Olen jopa useanan iltana itkenyt itseni uneen kun mietinkin miten julma mailma voi pienille olla!! En ymmärrä ihmisiä jotka tekevät tuollaista ja satuttavat pieniään!!! En todellakaan ymmärrä!! Pienet avuttomat lapset!! Olen yrittänyt olla ajattelematta asioita kun en kerran voi niihin vaikuttaa..mutta kun aina ne vain nousevat pintaan uudelleen!! Ja tuntuu että niitä saa koko ajan luke jostakin!!!
Itselläni on kaksi pientä lasta joille en ikinä tekisi mitään pahaa!!!!
 

Yhteistyössä