kyllä kotona lapsia hoitava pääsee helpommalla kuin töissä käyvä

  • Viestiketjun aloittaja totuus
  • Ensimmäinen viesti
kotiäiti
Riippuu varmaan työstäkin? Mä istun töissä 8 tuntia koneella ja naputan lukuja melkein ulkomuistista sinne tänne. Välillä joku soittaa tai käy ja siinä se. Onpas raskasta. Taukoja pidän vähintään tunnin välein. Kotona ei oo taukoja ollenkaan ja koskaan :( Yöllä sit saa omaa aikaa ja sen takia mä tingin yöunesta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No täytyy sanoa, että en mä sen takia ole kotiin jäämässä lapsia hoitamaan, että se olisi helpompaa kuin se että menisin sen lisäksi töihin.
että se olisi raskaampaa kuin se että menisin lisäksi töihin.
 
kyllä mä pääsen tasan tarkkaan nyt niiiiiiiiin paljon helpommalla kun kiikutan aamulla muksun toisen hoidettavaksi ja oon ite raauhassa opiskelemassa. Iltapäivällä haen lapsen joka on syötetty, käytetty potalla, käytetty ulkona, leikitetty, nukutettu päikkärit jne. Kotona tartte muuta ku peuhata yhessä tovi ja toinen, iltapuurot, pesut ja nukkumaan.

miks mun nikki ei näy tässä :eek: -dina-
 
vieras
Riippuu työstä :snotty: tällä hetkellä on sellanen paska homma mulla tosi tosi raskas ja sisältää runsaasti ihmiseritteiden kanssa lähikontaktia että takuulla pääsisin helpommalla kotona :x
 
Tanja
Ja mä olen taas tämän päiväisen työsuorituksieni jälkeen...ei kun, miten se meni - "laiskuuksieni jälkeen"?... niin sata valmis menemään töihin, jos niitä vain minulle löytyisi...Antaapahan olla.
 
no
joo kyllä. Olin neljä vuotta kotona ja olin nyt 4kk töissä. Silloin kun kävin töissä, mies hoiti kotia ja teki ruokaa. Nyt kun en ole töissä tuntuu että seison hellan ääressä suurimman osan päivästä. Mutta mies ei valita :D Ja joo jos ennen töihin menoa tuntu kotona raskaalta, niin ei nyt kun taas on kotona.
 
Kotitar
Kyllä, moni asia on näin kotona ollessa paaaaljon helpompaa kuin töissä oleessa ja lapset päivähoidossa. Mutta, mutta... niin on moni asia hankalampaakin. Nämä kaksi "olotilaa" ei ole verrattavissa. Asioiden sujuminen on luonnekysymys, lapsilukumäärä on ratkaisevaa ja heidän ikä, paljonko puoliso osallistuu arkeen jne.
 

Yhteistyössä