Kyllä ihminen voi olla tyhmä K-18

Status
Viestiketju on suljettu.
hianoo olla onnellinen
Täähän vaan todistaa sen, mitä mieltä mä aina oon ollut! Yksinhuoltajat on helppoja; ja katkeria, siksi usein panevat varattuja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mun mielestä tuo herra-sana viittaa avioliittoon..
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Herra sanaa käytetään JOKAISESTA miehestä, on tämä sitten naimaton tai naimisissa.
Varmasti yhtä paljon kun rouva sanaa naisesta :eek:
Kyllä herra-sanaa ainakin täälläpäin käytetään ihan vaan miehestä, siviilisäädystä viis.
En tiedä miksi, onkohan nämä jotain aluekohtaisia eroja taas kerran.
 
vieras
Mä oon sitten varmaan tosi omalaatuinen, kun mun mielestä ei ole moraali kohdillaan, jos käy varattua panemassa. Luulisi että hyvää seksiä voi saada vapailtakin miehiltä. Ap:n on sitten turha tulla itkemään, jos joskus se 'oikea' löytyy ja käykin panemassa muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon sitten varmaan tosi omalaatuinen, kun mun mielestä ei ole moraali kohdillaan, jos käy varattua panemassa. Luulisi että hyvää seksiä voi saada vapailtakin miehiltä. Ap:n on sitten turha tulla itkemään, jos joskus se 'oikea' löytyy ja käykin panemassa muita.
niin, siis naisethan käy aina viatonta miesparkaa panemassa, ne raasut siellä vaan selällään meisseli tanassa oottaa et joku tulis ja ottais.. :whistle: näinhän se menee. (meni vähän ot kun todellakaan ei ole tietoa onko se KKK:n mies vapaa, varattu, humanoidi tms)
 
pistäkää paremmaks
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon sitten varmaan tosi omalaatuinen, kun mun mielestä ei ole moraali kohdillaan, jos käy varattua panemassa. Luulisi että hyvää seksiä voi saada vapailtakin miehiltä. Ap:n on sitten turha tulla itkemään, jos joskus se 'oikea' löytyy ja käykin panemassa muita.
niin, siis naisethan käy aina viatonta miesparkaa panemassa, ne raasut siellä vaan selällään meisseli tanassa oottaa et joku tulis ja ottais.. :whistle: näinhän se menee. (meni vähän ot kun todellakaan ei ole tietoa onko se KKK:n mies vapaa, varattu, humanoidi tms)
Meillä muilla on ainaki tietoa että kyseessä on varattu, ja sitäjän KKK aina vouhkaa, lisäks jonku palstalaisen ukko
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon sitten varmaan tosi omalaatuinen, kun mun mielestä ei ole moraali kohdillaan, jos käy varattua panemassa. Luulisi että hyvää seksiä voi saada vapailtakin miehiltä. Ap:n on sitten turha tulla itkemään, jos joskus se 'oikea' löytyy ja käykin panemassa muita.
niin, siis naisethan käy aina viatonta miesparkaa panemassa, ne raasut siellä vaan selällään meisseli tanassa oottaa et joku tulis ja ottais.. :whistle: näinhän se menee. (meni vähän ot kun todellakaan ei ole tietoa onko se KKK:n mies vapaa, varattu, humanoidi tms)
Näin se tänäänkin meni. Ja mitäs jos se herra onkin rouva? :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä