Kyllä hävetti lauantaina baarissa

Oltiin tanssilattialla ja mulla oli päällä sellanen korsettitoppi jossa on edessä nyöritys alhaalta ylös asti.Sit rupesin ihmettelemään et miten yläosassa tuntuu niin kumman löysältä ja katoin niin nyörit oli auennu ja korsetti oli lähes puoleen väliin asti auki. :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:LOL: :LOL: :LOL: ei vitsi!!! miten siulle sattuuki???? entäs utareet, oliko alla rinulit vai meurusko ne ihan vappaana? :D
Onneks olin sentäs laittannu tällä kertaa rintsikat alle niitä ei nimittäin välttämättä tartte ton topin kans on niin tiukka,mut ei se vähentänny mun hävetykseni määrää.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hei, onko palstalla muitakin paljastelijoita kuin mie?! :LOL:
Aina saa kärsiä ja hävetä...
Noh, onneksi nyt on ollut tässä jo hyvän aikaa taukoa moiselta, niin ei tissit ehi paleltua :D
olikko se muuten sie joka oli kotona tyrmänny ittesä kaapinovella ja rysähtäny ahterikoneistolleen keittiön lattialle? ja ku mieski oli vaan suu auki kattonu ku ei meinannu uskoa silimiään?

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
:LOL: :LOL: :LOL: ei vitsi!!! miten siulle sattuuki???? entäs utareet, oliko alla rinulit vai meurusko ne ihan vappaana? :D
Onneks olin sentäs laittannu tällä kertaa rintsikat alle niitä ei nimittäin välttämättä tartte ton topin kans on niin tiukka,mut ei se vähentänny mun hävetykseni määrää.. :ashamed:

no ei varmaan vähentäny. mutta tiiäkkö: sie et varmastikkaan oo ainua jolle nuin sattuu :D jos ees yhtään helepottaa tämä tieto B) :xmas:

Noh, onneksi nyt on ollut tässä jo hyvän aikaa taukoa moiselta, niin ei tissit ehi paleltua :D
olikko se muuten sie joka oli kotona tyrmänny ittesä kaapinovella ja rysähtäny ahterikoneistolleen keittiön lattialle? ja ku mieski oli vaan suu auki kattonu ku ei meinannu uskoa silimiään?
Nyt kyllä täytyy sanoa etten tunne tapausta, mutta kiitokset mielikuvasta, huvituin :LOL:

maitobaari
me oltiin sunnuntaina kylpylässä ja laskin liukumäestä ja hups. biginin yläosa tippu paikoiltaan... ja meni vielä hetki että huomasin. olivat liian löysällä...

Nyt kyllä täytyy sanoa etten tunne tapausta, mutta kiitokset mielikuvasta, huvituin :LOL:
no voi vitsi, kukakohan se oli... mie ku en muista nikkiä ollenkaan.... mutta joo, se oli tosi hyvin vielä kerrottu se tarina :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:
me oltiin sunnuntaina kylpylässä ja laskin liukumäestä ja hups. biginin yläosa tippu paikoiltaan... ja meni vielä hetki että huomasin. olivat liian löysällä...
Jee, meil on ens viikonloppuna kylpyläreissu edessä ja kaik uimaverneet on tietysti jääneet pieniksi. Odotan mielenkiinnolla....

:D

Yhteistyössä