Onneks olin sentäs laittannu tällä kertaa rintsikat alle niitä ei nimittäin välttämättä tartte ton topin kans on niin tiukka,mut ei se vähentänny mun hävetykseni määrää.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei vitsi!!! miten siulle sattuuki???? entäs utareet, oliko alla rinulit vai meurusko ne ihan vappaana?
olikko se muuten sie joka oli kotona tyrmänny ittesä kaapinovella ja rysähtäny ahterikoneistolleen keittiön lattialle? ja ku mieski oli vaan suu auki kattonu ku ei meinannu uskoa silimiään?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei, onko palstalla muitakin paljastelijoita kuin mie?!
Aina saa kärsiä ja hävetä...
Noh, onneksi nyt on ollut tässä jo hyvän aikaa taukoa moiselta, niin ei tissit ehi paleltua
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Onneks olin sentäs laittannu tällä kertaa rintsikat alle niitä ei nimittäin välttämättä tartte ton topin kans on niin tiukka,mut ei se vähentänny mun hävetykseni määrää.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei vitsi!!! miten siulle sattuuki???? entäs utareet, oliko alla rinulit vai meurusko ne ihan vappaana?
Eihän siellä amarillossa voi tanssia ollenkaan.On vaan pöytiä koko paikka täynnä eli nyt sitten nuoret ja vanhat joutuu olemaan alakerrassa..Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
oliks se calle hieno? ku mä oon nähny vaan sen uuden alakerran...en yläkertaa olleskaa...
Nyt kyllä täytyy sanoa etten tunne tapausta, mutta kiitokset mielikuvasta, huvituinAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:olikko se muuten sie joka oli kotona tyrmänny ittesä kaapinovella ja rysähtäny ahterikoneistolleen keittiön lattialle? ja ku mieski oli vaan suu auki kattonu ku ei meinannu uskoa silimiään?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei, onko palstalla muitakin paljastelijoita kuin mie?!
Noh, onneksi nyt on ollut tässä jo hyvän aikaa taukoa moiselta, niin ei tissit ehi paleltua
no voi vitsi, kukakohan se oli... mie ku en muista nikkiä ollenkaan.... mutta joo, se oli tosi hyvin vielä kerrottu se tarinaAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Nyt kyllä täytyy sanoa etten tunne tapausta, mutta kiitokset mielikuvasta, huvituinAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:olikko se muuten sie joka oli kotona tyrmänny ittesä kaapinovella ja rysähtäny ahterikoneistolleen keittiön lattialle? ja ku mieski oli vaan suu auki kattonu ku ei meinannu uskoa silimiään?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Hei, onko palstalla muitakin paljastelijoita kuin mie?!
Ei varmaan mitään vaikka lähes koko etumus topista oli avautunnu ja tissiliiveillä siellä jorailin kaiken kansan nähden.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hemaseva nainen:Mitä häpeemistä siinä sit oli?
Jee, meil on ens viikonloppuna kylpyläreissu edessä ja kaik uimaverneet on tietysti jääneet pieniksi. Odotan mielenkiinnolla....Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:me oltiin sunnuntaina kylpylässä ja laskin liukumäestä ja hups. biginin yläosa tippu paikoiltaan... ja meni vielä hetki että huomasin. olivat liian löysällä...