Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.
Ystäväni on noin 180 cm pitkä ja painaa ehkä noin 150 kg.
Ihmekkös nauraa, laihduttais niin ei naurais. Ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta.
Noin pitkällä paino on varmaan tasaisesti jakautunut. Näyttäisi varmasti ihan hirveeltä jos olis normaalimittainen.
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.
Ihmekkös nauraa, laihduttais niin ei naurais. Ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta.
just..Ja taas harmaan suusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.
Noin pitkällä paino on varmaan tasaisesti jakautunut. Näyttäisi varmasti ihan hirveeltä jos olis normaalimittainen.
Lyön vaikka vetoo ettei ole silti norm painosen näkönen. Jos olis niin ei irvailis lapsetkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis ketä haittaa toisen ihmisen lihavuus? niin että pitää aikuistenki tirskua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jaa. Mun käsittääkseni lapset saattaa töksäytellä tuollaisia joskus vaikkapa ekaa kertaa elämässään, veikkaanpa että suurin osa vanhemmista kyllä on sanonut jälkikasvulleen sen jälkeen että noin ei saa huudella. Ei mulle ole kyllä tullut mieleen, että etukäteen alan lapsiani varoitella siitä, että älkää huudelko lihaville..
Niin, lapsilta saattaa odottaa töksöyttelyä. Ei kuitenkaan aikuisilta, eihän?
Eikös ap sanonut että lapset huuteli.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.
Lyön vaikka vetoo ettei ole silti norm painosen näkönen. Jos olis niin ei irvailis lapsetkaan.
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: pököpää
Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
Ei ole hyvä syy laihduttaa toisten mielipiteiden takia! Vaan syyt laihduttamiseen täytyy olla jotku muut asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
Ei ole hyvä syy laihduttaa toisten mielipiteiden takia! Vaan syyt laihduttamiseen täytyy olla jotku muut asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jaa. Mun käsittääkseni lapset saattaa töksäytellä tuollaisia joskus vaikkapa ekaa kertaa elämässään, veikkaanpa että suurin osa vanhemmista kyllä on sanonut jälkikasvulleen sen jälkeen että noin ei saa huudella. Ei mulle ole kyllä tullut mieleen, että etukäteen alan lapsiani varoitella siitä, että älkää huudelko lihaville..
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jaa. Mun käsittääkseni lapset saattaa töksäytellä tuollaisia joskus vaikkapa ekaa kertaa elämässään, veikkaanpa että suurin osa vanhemmista kyllä on sanonut jälkikasvulleen sen jälkeen että noin ei saa huudella. Ei mulle ole kyllä tullut mieleen, että etukäteen alan lapsiani varoitella siitä, että älkää huudelko lihaville..
Siis et tajunnut kippuravarpaan kommentin pointtia..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis ketä haittaa toisen ihmisen lihavuus? niin että pitää aikuistenki tirskua?![]()
Ja aikuiset eivät kenties tirskuneet lapselle? En tiedä, mutta voisin kuvitella että itseänikin alkaisi naurattaa jos lapseni joskus möläyttelisi ääneen jotain tuollaista, vaikkei se asiallista möläyttelyä olisikaan mutta lapset nyt ovat lapsia.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
eli lihavia saa nauraa ja kauhistella, sitten varmaan saa isonenäisiä ja tummaihoisia ja liian laihoja ja rillipäitä ja riippa rintaisia..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis ketä haittaa toisen ihmisen lihavuus? niin että pitää aikuistenki tirskua?![]()
Ja aikuiset eivät kenties tirskuneet lapselle? En tiedä, mutta voisin kuvitella että itseänikin alkaisi naurattaa jos lapseni joskus möläyttelisi ääneen jotain tuollaista, vaikkei se asiallista möläyttelyä olisikaan mutta lapset nyt ovat lapsia.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja v:no laihduttais niin ei tarvis kuunnella pilkkaamista :snotty:
Kyllä ihmisten irvailukin on jo syy laihduttamiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Sen mä ymmärtäisin jos lapsi olisi pieni ja sanoisi isokokoisesta ihmisestä jotain. Niinku meidän tyttö 3½ v ei meinaa ymmärtää että miksi ei voi sanoa että toisella on iso masu, siis tyttö sanoo mulle että "äiti kato, tolla sedällä on pullea masu" :ashamed: Onneksi mies ei kuullut mutta kyllä mä silti yritin tytölle selittää että noin ei saa sanoa koska siitä voi toinen pahoittaa mielensä :/ Tyttö siihen vastas mulle että "sä oot sanonu että ei saa huijata" , no mitä siihen sitten lisäämään...
Mutta jos aikuiset ihmiset käyttäytyy noin niin se on jo tosi törkeetä, näyttävät hyvää esimerkkiä jälkikasvulleen :headwall:
,Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis ketä haittaa toisen ihmisen lihavuus? niin että pitää aikuistenki tirskua?![]()
Lapset on lapsia. Mutta meidän aikuisten tehtävänä on opettaa lapsillemme se, mikä on soveliasta ja mikä ei.
Jos mun lapset sanoisi jotain tuollaista, mä kuolisin häpeästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis ketä haittaa toisen ihmisen lihavuus? niin että pitää aikuistenki tirskua?![]()
Lapset on lapsia. Mutta meidän aikuisten tehtävänä on opettaa lapsillemme se, mikä on soveliasta ja mikä ei.
Jos mun lapset sanoisi jotain tuollaista, mä kuolisin häpeästä.