Kyllä vitutti eilen ihmisten käytös!!!

02.06.2008
975
0
16

Oltiin yhden tuttava perheen kanssa eräässä pienessä huvipuistossa. Tämä tuttavaperheen äiti on hyvin isokokoinen nainen, pukeutuu aina tyylikkäästi jne. mutta on siis erittäin isokokoinen. Niin eiköhän perkele siellä ihmiset huutele hänen peräänsä, lähinnä lapset mut silti. Yksikin poika huusi isälleen et "kato isä mikä läski" ja erään toisen perheen tyttö sanoi vanhemmilleen et " onpa tosi lihava nainen" jne jne. Ja tirskumista ja perään katsomista näkyi myös aikuisten suunnalta tulevan.

Siis voi vittu eikö ihmiset osaa käyttäytyä ja eikö vanhemmat osaa lapsille opettaa käytöstapoja ja kertoa et maailmassa on muun näköisiäkin kuin oma isi ja äiti! Vittu, että otti päähän ystävän puolesta ja vielä kun hän sanoi sen olevan ihan arkipäivää kun hän jossain liikkuu... :/

Saa siinä sitten yrittää säilyttää hyvän itsetunnon! :kieh:

Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.

jotku ihmiset vaan osaa olla törkeitä... :/
Mä muistan ku nuorena olin kaupassa tummaihosen ystäväni kans ja kärryissä pieni poika sano äitillensä, että äiti, kato neekeri, niin tämä äiti vastas pojalle että joo, missähän täällä palaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mä muistan ku nuorena olin kaupassa tummaihosen ystäväni kans ja kärryissä pieni poika sano äitillensä, että äiti, kato neekeri, niin tämä äiti vastas pojalle että joo, missähän täällä palaa :o

Mun siskon poika sano hammaslääkärissä, että tohon huoneeseen en mene, kun sieltä tuli mustalainen ulos :kieh:

Jaa. Mun käsittääkseni lapset saattaa töksäytellä tuollaisia joskus vaikkapa ekaa kertaa elämässään, veikkaanpa että suurin osa vanhemmista kyllä on sanonut jälkikasvulleen sen jälkeen että noin ei saa huudella. Ei mulle ole kyllä tullut mieleen, että etukäteen alan lapsiani varoitella siitä, että älkää huudelko lihaville..

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

:ashamed: saa hävetä kyllä suomalaisia taas..

OT: ystävän lapsukainen sanoo ruksea tyttö :)
kun päikkärissä on tumma tytteli :) oikein suloinen lapsi ja kilttikin kuulemma.. kuten ystävävi poikakin.

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten isosta ihmisestä oli kysymys? Itse olen kokoa 175cm/134kg eikä ole koskaan aikuisiällä huudeltu tai töllötetty. Eikä kyllä nuorempanakaan, mutta silloin olinkin nelisenkymmentä kiloa hoikempi.

Ystäväni on noin 180 cm pitkä ja painaa ehkä noin 150 kg.

Ihmekkös nauraa, laihduttais niin ei naurais. Ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jaa. Mun käsittääkseni lapset saattaa töksäytellä tuollaisia joskus vaikkapa ekaa kertaa elämässään, veikkaanpa että suurin osa vanhemmista kyllä on sanonut jälkikasvulleen sen jälkeen että noin ei saa huudella. Ei mulle ole kyllä tullut mieleen, että etukäteen alan lapsiani varoitella siitä, että älkää huudelko lihaville..

Niin, lapsilta saattaa odottaa töksöyttelyä. Ei kuitenkaan aikuisilta, eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Eikös ap sanonut että lapset huuteli.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Tympeää...

Mitähän itseironista tuollaiseen napauttaisi takaisin... semmoista, että menis sanojalla jauhot suuhun?

"Varo vain, etten peitä sun aurinkoa" tms...

Pitäiskö mennä sille "Eikö hissi kulje ylös asti" -linjalle? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Eikös ap sanonut että lapset huuteli.

Niin ja aikuiset tirskui.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ihmekkös nauraa, laihduttais niin ei naurais. Ei tyylikkäät vaatteetkaan pelasta.

Noin pitkällä paino on varmaan tasaisesti jakautunut. Näyttäisi varmasti ihan hirveeltä jos olis normaalimittainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

just..Ja taas harmaan suusta.

Mulla meinas todella mennä hermot ja aika tulisena luonteena olisin käynyt varmaan sanomassa pari valittua sanaa, mut kun omakin lapsi oli mukana enkä halunnu hirveetä kohtausta järjestää. Mut todella kävi sääliksi kaveria ja varsinkin kun näin miten nämä "huutelut ja tirskumiset" häneen vaikuttivat. Lähinnä yritti kyyneleitä niellä ja sanoi sen olevan arkipäivää...

Ajatelkaapa omalle kohdalle miltä tuntuisi jos aina jossain kodin ulkopuolella ihmiset tuijottaisivat ja huutelisivat :(

Yhteistyössä