miks mä en heti neuvonu,laita illalla ne maidot pulloon valmiiksi nii ei tarvi alkaa yöllä säätämään,niin mä tein..laitoin hiukan reilusti maitoa niin että se varmasti riittää eikä tarvi kesken kaiken lähtä laittaa lissää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huono äippä:Tää on tietenkin todella epäterveellistä ja väärin mutta kun meidän neiti ( 7 kk) haluaa sen maitonsa kolmen aikaan yöllä, niin lämmitän puolenyön aikaan sen maidon aika kuumaksi ja jätän yöpöydälle jäähtymään. Kun neiti sitten alkaa huudella ruokansa perään, niin otan pullon ja syötän siitä. Ei ole vielä mitään seurauksia siitä saanut, joten toimii mutta ehkä se riippuu siitä kauanko se pullo pöydällä seisoo.. Tähän mennessä 7 tuntia on ollut pisin aika mutta toisaalta kaikki nukkuvat hyvin eikä vauvakaan kunnolla herää kun saa ruoan heti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
peesi. Minä myös olen rintaruokinnan kannalla voi imettää missä vaan nälkä tulee eikä tarvi ruveta ettiin mikroa et sais maidon lämpöiseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei mulle oo koskaa käyny nuin :snotty:![]()
ei mullekaan :snotty: :saint:![]()
mulle tietysti käy ja heti kättelyssä..![]()
Noh,mut ehkä tää tästä kun saa jonkulaisen "rutiinin" tähänkin hommaan. Nyt kun ollut niin helppoa kun aamulla vaan vauva viereen ja tissi suuhun. Niin tuntuu vaan kauheen vaikeelta nyt tällänen. Ja tietty kun kaikki vielä meni ihan putkeenkin..![]()
ja mun piti viel lämmittää kahelle ne maidot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saarioinen sucks:Älä tunaroi ja ota se pullo ja tuttelitetra sängyn viereen jo valmiiksi ja anna huoneenlämpöistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei mulle oo koskaa käyny nuin :snotty:![]()
ei mullekaan :snotty: :saint:![]()
mulle tietysti käy ja heti kättelyssä..![]()
Noh,mut ehkä tää tästä kun saa jonkulaisen "rutiinin" tähänkin hommaan. Nyt kun ollut niin helppoa kun aamulla vaan vauva viereen ja tissi suuhun. Niin tuntuu vaan kauheen vaikeelta nyt tällänen. Ja tietty kun kaikki vielä meni ihan putkeenkin..![]()
ja mun piti viel lämmittää kahelle ne maidot![]()
ohoh,no kumarran syväänmä kun en yhdelle edes onnistu näköjään..
Alkuperäinen kirjoittaja idio:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
peesi. Minä myös olen rintaruokinnan kannalla voi imettää missä vaan nälkä tulee eikä tarvi ruveta ettiin mikroa et sais maidon lämpöiseksi...
HALOO ap ei voi enää imettää! Hän ei lopettanut huvikseen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja idio:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
Nää vastailee pelkän otsikon lukemisen jälkeen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja idio:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
Nää vastailee pelkän otsikon lukemisen jälkeen..![]()
juu juu: mut siten saadaan parhaat tappelut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idio:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
mulle sanottiin neuvolassa et maito ei lopu vaan se on itsestä kiinni. Mut mullapa loppui... Vaikka kuinka sitä yritin sieltä puristaa niin mitään ei tullut... kuulemma kun vaan imettää maitoa riittää! Ja p....! sanon minä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idio:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei mun mielestä aina pitää olla puhdas pullo ja tutit mukana sit missä lämmität sen maidon lapselle. Kyllä se tissi on aina mukana ja sopivan lämpöistä. Minä ainakin annoin rintaa niin kauan kun vaan pystyin!!! Enkä ikinä olis vaihtanut sitä johonkin tuttipulloon!![]()
mulle sanottiin neuvolassa et maito ei lopu vaan se on itsestä kiinni. Mut mullapa loppui... Vaikka kuinka sitä yritin sieltä puristaa niin mitään ei tullut... kuulemma kun vaan imettää maitoa riittää! Ja p....! sanon minä!
Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Sulla ollu poijjan kans sama onkelma ku mulla, näemmä (saman ikänenki on). Ja pulloruokintaa ei kiinnostas silti alottaa juuri tuon vaivalloisuuden takia.. Jos alotan, niin son kyllä iskä joka sen pullon sit lämmittää jos on yöllä tarvis. Mie ku oon ruokkinu pojan viimeset 8,5 kk![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan noin vanhalle viisasta antaa enää pulloa? Meillä ollaan nokkamukiin siirrytty suoraan rinnalta ja vältytty sitten siitä vieroituksestakinSellaisia pehmeänokkaisia nokkamukeja on olemassa, joihin pienetkin oppii helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan noin vanhalle viisasta antaa enää pulloa? Meillä ollaan nokkamukiin siirrytty suoraan rinnalta ja vältytty sitten siitä vieroituksestakinSellaisia pehmeänokkaisia nokkamukeja on olemassa, joihin pienetkin oppii helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja marceille:Sulla ollu poijjan kans sama onkelma ku mulla, näemmä (saman ikänenki on). Ja pulloruokintaa ei kiinnostas silti alottaa juuri tuon vaivalloisuuden takia.. Jos alotan, niin son kyllä iskä joka sen pullon sit lämmittää jos on yöllä tarvis. Mie ku oon ruokkinu pojan viimeset 8,5 kk![]()
Mä olisin niin tahtonut imettää sinne asti että ois suoraan lehmänmaitoon vaihtanut. Mutta aina ei mee niinkuin suunnittelee (tai siis ei pitäs tälläsiä suunnitellakkaan etukäteen).
Mulla oli esikoisen kans sama juttu,7kk iässä alkoi hylkiminen. Oisko se sitten tän ikäsillä joku "juttu".
Mäkin mietin että mahd. paljon annan nokkiksesta,mutta esim toi aamumaito on kyllä aika pakko antaa pullosta.