Kyllä tuntuu pahalle kun läheiset ei osaa olla onnellisia meidän puolesta:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Älä välitä, ei kaikki osaa olla onnellisia toisten puolesta. Se on tämä suomalainen perusluonne, kateellinen ja pahansuopa. Se mitä toisella on, on itseltä pois.

Nautihan uudesta asunnosta, minä ainakin olen onnellinen puolestasi :)!!

kiitos kauniista sanoistasi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Älä välitä, ei kaikki osaa olla onnellisia toisten puolesta. Se on tämä suomalainen perusluonne, kateellinen ja pahansuopa. Se mitä toisella on, on itseltä pois.

Nautihan uudesta asunnosta, minä ainakin olen onnellinen puolestasi :)!!

komppaan tätä. anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos . kyllä mä ainakin osaisin olla mun kavereiden puolesta ilonen, ihan vaan koska ne on ilosia uudesta asunnostaan. löytäisin varmasti jotain kivaa sanottavaa, vaikka se kämppä ei juuri mun mielestä mikään ihmeellinen oliskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja ? :
Miksi muiden pitäisi olla onnellisia teidän puolestanne esim. siksi että pääsette uuteen asuntoon? Eikö se riitä, että olette itse onnellisia asiasta...? Kasva nyt ihmeessä aikuiseksi.

Siinä taas yks, jonka mielestä kanssaihmisten ilojen jakaminen on yliarvostettua ja turhaa. :headwall: Oisko itestäs kiva, jos sulle tapahtus jotain tosi kivaa ja ite oisit tosi innoissas... Sit kaikki läheiset vaan kohauttas olkiaan ja sivuuttais koko asian muutamalla tylyllä kommentilla. Ite iloitsen muittenkin onnesta ja sen takia mun elämässä onkin tosi paljon ihania juttuja. :)

Aha. Tässä taas toinen, joka ei ymmärrä sitä keskeistä pointtia taas ollenkaan. Ei se, että ei jaksa hehkuttaa toisten muuttoa, tarkoita sitä, ettei olisi aidosti iloinen vaikka siitä, että joku saa pitkään odottamansa lapsen tai muusta asiasta. Minusta asunnot nyt vaan ovat niin arkipäiväinen juttu ja tavallista elämää enkä todellakaan oleta, että se muiden elämää sen kummemmin liikauttaisi. Kiva juttu ja that´s it.
Ja miksi se muiden kommentointi pitäisi olla tylyä? Kummallisen mustavalkoista porukkaa täällä taas tänään.

Yhteistyössä