Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:Outoa. Kävin kokeilemassa eri hakupaikat tuolla ja kyllä se kaikilla löytää ensimmäiseksi oikean ryhmän.. :/
Voisko se olla jostain asetuksesta kiinni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:Outoa. Kävin kokeilemassa eri hakupaikat tuolla ja kyllä se kaikilla löytää ensimmäiseksi oikean ryhmän.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:Outoa. Kävin kokeilemassa eri hakupaikat tuolla ja kyllä se kaikilla löytää ensimmäiseksi oikean ryhmän.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:Outoa. Kävin kokeilemassa eri hakupaikat tuolla ja kyllä se kaikilla löytää ensimmäiseksi oikean ryhmän.. :/
En mä tiedä? Voiko? Ei kai siellä mitään sellaisia asetuksia saa edes päälle ettei muka pääsisi katsomaan ryhmiä. :headwall:
Mua häiritsee tää asia nyt ihan täpöllä!!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Virastorotta:No joo.. olishan sitä voinut asian noinkin ratkaista.. Hitto mikä dille mä oon. :headwall: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:http://www.facebook.com/group.php?gid=6466258046&refurl=http%2F%2Fwww.facebook.com%2Fs.php%3Fq%3Dplussalaiset%26init%3Dq
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mä en meinannut ensin koko fbookkiin liittyä ja nyt, olen ihan koukussa :ashamed:
Vanhoja ystäviä löytänyt, aivan ihanaa vaihtaa kuulumisia monen vuoden jälkeen..ja onhan siellä paljon muutakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä en silti osaa liittyä tuohon ryhmään vaikka onkin valmis linkki.... :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mä en silti osaa liittyä tuohon ryhmään vaikka onkin valmis linkki.... :ashamed: :ashamed:
siinä kysymysmerkin alapuolella pitäs lukea liity ryhmään... jos ei oo ni mee eka käyttäjätili>verkostot ja kirjota siihe kenttää finland ja valitse se finland network (?), ku oot liittyny siihe ni pääset liittyy plussalaisiin