kyllä taitaa loppua miun palstailut tähän!!! avatarta ei voi vaihtaa, nikkiä ei voi vaihtaa, haku ei toimi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö sitä Avatarta voi vaihtaa? Mä taidan sitten ikuisesti olla musteläiskä josta kukaan ei tajua mitään...joku jopa kärpäsen paskaksi haukkui...se oli kyllä suuuuuri loukkaus, koska avatarena on mun KOIRA!

Oon mä ainakin vaihtanut tuota avatarta. Mutta mua ärsyttää kun joutuu itse päivittämään sivut. Sekä se että on ihan mahdotonta seurata keskusteluja mitä on jo lukenut ja mitä ei, mihin vastannut ja mihin ei. Ennen kaikki oli niin helppoa.

Kyllä mä olen saanut vaidettua avatareni ja hakukin on toiminut. Pitääkö sitä nikkiä olla koko ajan vaihtamassa? Pyydä vaikka ylläpitoa poistamaan sun tunnus ja luo kokonaan uusi. Mulla ei töki sisäänkirjautuminen ja ihan sujuvasti toimii palsta.

Oon mä ainakin vaihtanut tuota avatarta. Mutta mua ärsyttää kun joutuu itse päivittämään sivut. Sekä se että on ihan mahdotonta seurata keskusteluja mitä on jo lukenut ja mitä ei, mihin vastannut ja mihin ei. Ennen kaikki oli niin helppoa.

miulta ei vain onnistu, eilisestä asti koettanut vaihtaa SEKÄ profiilikuvaa että avatarta.. :headwall: koetin sitäkin, että valitsin valmiin avattaren niistä vaihtoehdoista.. ei onnistu

Kyllä mä olen saanut vaidettua avatareni ja hakukin on toiminut. Pitääkö sitä nikkiä olla koko ajan vaihtamassa? Pyydä vaikka ylläpitoa poistamaan sun tunnus ja luo kokonaan uusi. Mulla ei töki sisäänkirjautuminen ja ihan sujuvasti toimii palsta.

kun palsta uudistui, en päässyt sisään kun vaihtamalla nikin. rekkautumalla uudestaan. valitsin tämän nikin melko hälläväliä-asenteelle, koska kuvittelin että sen saisi vaihdettua/muokattua, kuten ennenkin !!!

Paskasti hoidettu, ei voi muuta sanoa. Eipähän ainakaan käyttäjäystävällisesti tehty uudistus kun tällä tavoin hoidettiin, mutta toivottavasti ne mainostajatkin kostoksi alkaa kadota :kieh:

ei, ei onnistu avattaren vaihto . kokeilin niistä valmiista vaihtoehdoista sekä kissaa että naisen kuvaa, tuli vain taas ilmoitus että epäonnistui.. miun pitää siis loppu palstailuelämäni toljottaa tuota surkeaa avatarta ?! |O :headwall: :mad:

Eikö sitä Avatarta voi vaihtaa? Mä taidan sitten ikuisesti olla musteläiskä josta kukaan ei tajua mitään...joku jopa kärpäsen paskaksi haukkui...se oli kyllä suuuuuri loukkaus, koska avatarena on mun KOIRA!

Toi sun avatar on kyllä niin epäselvä että miten voi loukkaantua jos ja kun ei tajua että siinä on koira. En kyllä näe itsekään tuossa mitään koiraa vaan koalan. :D

[QUOTE="koala";22062279]Toi sun avatar on kyllä niin epäselvä että miten voi loukkaantua jos ja kun ei tajua että siinä on koira. En kyllä näe itsekään tuossa mitään koiraa vaan koalan. :D[/QUOTE]

En mä loukkaannu siitä, jos ei tajuta ettei siinä ole koira...mutta siitä mä loukkaannun jos väitetöään että se on kärpäsen paska :snotty: Ei mun koira näytä kärpäsen paskalta! :stick:

Ja tässähän se koira on...eikö muka näytä samalta?

[QUOTE="koala";22062279]Toi sun avatar on kyllä niin epäselvä että miten voi loukkaantua jos ja kun ei tajua että siinä on koira. En kyllä näe itsekään tuossa mitään koiraa vaan koalan. :D[/QUOTE]

sama täällä. koalaksi mä sitä olen luullutkin...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22062452:
sama täällä. koalaksi mä sitä olen luullutkin...

Mä taas olen niin mielikuvitukseton puusilmä, etten näe tuossa kuin vain sen koiran. Mutta johtunee siitä, että olen itse tuon kuvan tehnyt ja siksi sen hahmotus muuksi, kuin siksi mikä se on, on vaikeaa :)

Yhteistyössä