Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*tuiks tuiks* vaan majuri, kyllä se päivä vittuilijoillekkin koittaa...:stick:
Oon mä ainakin vaihtanut tuota avatarta. Mutta mua ärsyttää kun joutuu itse päivittämään sivut. Sekä se että on ihan mahdotonta seurata keskusteluja mitä on jo lukenut ja mitä ei, mihin vastannut ja mihin ei. Ennen kaikki oli niin helppoa.
Kyllä mä olen saanut vaidettua avatareni ja hakukin on toiminut. Pitääkö sitä nikkiä olla koko ajan vaihtamassa? Pyydä vaikka ylläpitoa poistamaan sun tunnus ja luo kokonaan uusi. Mulla ei töki sisäänkirjautuminen ja ihan sujuvasti toimii palsta.
Eikö sitä Avatarta voi vaihtaa? Mä taidan sitten ikuisesti olla musteläiskä josta kukaan ei tajua mitään...joku jopa kärpäsen paskaksi haukkui...se oli kyllä suuuuuri loukkaus, koska avatarena on mun KOIRA!
Muistitko ensin valita "poisto" vaihtoehdon ja tallentaa. Sitten vasta ladata uuden?
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22061888:lähetin nyt ylläpidolle kyselyn asiasta.. jos tähän sitä kautta saataisiin jotain selkoa!!
Eikö sitä Avatarta voi vaihtaa? Mä taidan sitten ikuisesti olla musteläiskä josta kukaan ei tajua mitään...joku jopa kärpäsen paskaksi haukkui...se oli kyllä suuuuuri loukkaus, koska avatarena on mun KOIRA!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22062452:sama täällä. koalaksi mä sitä olen luullutkin...