Kyllä sitä vaan olis niiin vapaapäivän tarpeessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Ollut jo hyvän aikaa. Jo monen monta viikonloppua on hujahtanut niin, että aina on jokin estänyt "lomailun".
ja yhtä monta kertaa mä olen päättänyt, että ensiviikonloppuna sitten. Ei mulla ole erityisen raskas arki, mutta yksin huolehdin arjesta ja kolmesta lapsesta, miehestä ei arkena pahemmin apua ole työn vuoksi.
Tekisi niin hyvää asettaa hetkeksi itsensä etusijalle, eikä aina vaan huolehtia lasten tarpeista, ja siitä, että mies saa levätä raskaan työn takia.
Itse lepään sitten illalla, kun olen laittanut lapset nukkumaan.

Tänään jo hetken luulin, että nyt onnistuisi irtiotto, mutta empä tullut ottaneeksi kaikkea huomioon, joten saa taas unohtaa.

Ehkä tästä tekee epätoivoisemmaksi sen, että kun niin monta kertaa jo on ne pienetkin mahdollisuudet peruuntuneet, niin ei jaksa enää edes uskoa, että se lähiaikoina toteutuisi.

Toisaalta taas ärsyttää, että mitä mä vingun tyhjästä, monella on asiat huonomminkin.

Hyvä että tiedostat tuon, ja yrität saada itsellesi sen omankin ajan. Tuohan on ainoastaan järkevän ihmisen merkki, eikä mitään turhaa "vinkumista":) Kyllä jokainen joskus lomaa tarvitsee, ja saa sen ääneenkin sanoa;) Toivottavasti saat sen loman järjestettyä!

Ja tulihan sinne väliin ujutettuna taas sekin että mies ei tee mitään vaan itse pitää tehdä kaikki. Mitä helvetin nautintoa palstaämmät saa siitä että tulevat tänne itkemään kuinka "itse joutuvat tekemään kaiken" ja "mies ei tee mitään". Ensin on hirvittävä pesänrakennusvietti päällä ja vingutaan mieheltä lapsia. Sitten kun on pesä rakennettu ja lapset tehty niin istutaan koneen ääressä ja itketään kuorossa muiden samanlaisten tollojen kanssa internetfoorumilla kuinka "on niin rankkaa". Olisitte saatana jääneet sinkuiksi jos ette kestä sitä todellisuutta minkä itse halusitte.

[QUOTE="vieras";23178257]Ja tulihan sinne väliin ujutettuna taas sekin että mies ei tee mitään vaan itse pitää tehdä kaikki. Mitä helvetin nautintoa palstaämmät saa siitä että tulevat tänne itkemään kuinka "itse joutuvat tekemään kaiken" ja "mies ei tee mitään". Ensin on hirvittävä pesänrakennusvietti päällä ja vingutaan mieheltä lapsia. Sitten kun on pesä rakennettu ja lapset tehty niin istutaan koneen ääressä ja itketään kuorossa muiden samanlaisten tollojen kanssa internetfoorumilla kuinka "on niin rankkaa". Olisitte saatana jääneet sinkuiksi jos ette kestä sitä todellisuutta minkä itse halusitte.[/QUOTE]

:D
Vähänkö sulla viiraa päässä:D

no mä en kyllä valittanut, ettei mies tee mitään, halusin vain kertoa mikä tilanne meillä on.
Tuo ettei mies tee, on ihan yhdessä sovittu, enkä todellakaan aio edes sitä vaatia, se olisi kohtuutonta.

Yhteistyössä