Kyllä se syksy aina yllättää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taa

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
6 174
6
36
Viikko sitten kuljettiin vielä shortseissa ja sandaaleissa. Tänä aamuna manasin sormikkaiden puuttumista, kun töihin pyöräilin. Täytyy kai lasten vk-vaatteet kaivaa esille. :xmas:

Btw. Näyttääkö tää jonkun mielestä vampyyriltä? :vampire:

*tutustuu uuden palstan saloihin*
 

Yhteistyössä