Viikko sitten kuljettiin vielä shortseissa ja sandaaleissa. Tänä aamuna manasin sormikkaiden puuttumista, kun töihin pyöräilin. Täytyy kai lasten vk-vaatteet kaivaa esille. :xmas:
Btw. Näyttääkö tää jonkun mielestä vampyyriltä? :vampire:
*tutustuu uuden palstan saloihin*
Btw. Näyttääkö tää jonkun mielestä vampyyriltä? :vampire:
*tutustuu uuden palstan saloihin*