Kyllä se on niin, että mua ei ole tarkootettu elämään parisuhteessa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mies johon ihastuin pitää mua vain kaverina. Sanoi senkin, että haluaa nyt olla yksin.

Olis sitte saatana käyttäytynyt niin etten luule mitään kaveruutta kummempaa! :headwall: Kyseli, että kai me ollaan vielä kavereita, on pyydellyt anteeksi ja tänään kysyi oonko suutuksissa. Vastasin ettei sen tarvitte sillä vaivata päätään. Vaivaa kuulemma kun toisella on paha olla.

Miten sitä saa ittensä sellaaseksi ettei enää koskaan ikinä ihastu kenenkään?

No voi harmi! Ei lohduta tällä hetkellä, tiedän, mutta jos seuraava kerta olisi sitten se oikea.

Mikäli siis seuraavaa kertaa haluat. Yksinolokaan ei minun mielestäni ole millään lailla huono vaihtoehto.

Eihän toista voi pakottaa tuntemaan sellaista mitä ei tunne. Ymmärrettävästi olet pettynyt, mutta ei se ole sen miehen vika joka on vaan halunnut olla ystävä.

Vaikka palstailen todella satunnaisesti niin silti minulla mielikuva, että sinulla on aina joku parisuhde menossa/tulossa/loppumassa/ongelmissa - siitä varmaan voit päätellä jotain??
Oletko epätoivoinen yh, joka yrittää löytää miehen mistä tahansa ja millaisen tahansa??

[QUOTE="harmaa";22155150]Miten se käyttäyty, että luulit sen olevan ihastunut? (enkä todellakaan tarkota tätä pahalla).[/QUOTE]

Oli lähellä, piti kädestä kiinni ja sellaasta pientä. Kyllä mun pari kaveriakin luuli miehen käyttäytymisen perusteella, että sekin on kiinnostunut. En mä ainakaan miespuolisten kavereitten kanssa noin ole kuin se miehen kanssa, mutta kai jotkut sitten on.

[QUOTE="joo";22155155]Vaikka palstailen todella satunnaisesti niin silti minulla mielikuva, että sinulla on aina joku parisuhde menossa/tulossa/loppumassa/ongelmissa - siitä varmaan voit päätellä jotain??
Oletko epätoivoinen yh, joka yrittää löytää miehen mistä tahansa ja millaisen tahansa??[/QUOTE]

Häh? :O Mä olen seurustellut yli vuosi sitten ja sen jälkeen oli pieni suhteen tapainen, että en kyllä tiedä mistä nyt vedit tuon juttus.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22155330:
Miten niin SUA ei ole tarkotettu parisuhteeseen? Ei vaan ehkä tän ihmisen kanssa...

Mä olen pettynyt niin monta kertaa, että mä oikiasti alan uskoa, että mut on tarkootettu olemaan yksin. Sitten kun osaisi olla niin ettei enää ikinä ihastu.

ymmärrän sua, ja olen pahoillani puolestasi.
Mut toisaalta, se ihasuminenkin on aika ihanaa, ja mulla ittellä on ns. vanha ja väsynyt parisuhde joka toimii hyvin ja tasaisesti, mutta niitä ihania tunteita ei vaan enää ole. Kyllä mä sellaista kaipaan, mutta en osaa edes itse antaa enää sellaista toiselle, enkä usko että mieskään mulle.
Ehkä se vaan on ihmisellä niin, että aina toivoo sellaista mitä ei ole?

Ja voihan se olla, että sun ei tosiaan ole tarkoitettu sellaiseen, niinkuin minustakaan ei tule ikinä laulajaa tai taiteilijaa vaikka kuinka kovasti haluan.. .toiset ei saa lapsia vaikka haluaa, toiset ei halua ja saa.. sen kanssahan sitä vaan on opittava elämään, koko elämähän on vähän epäreilua .

Mä olen pettynyt niin monta kertaa, että mä oikiasti alan uskoa, että mut on tarkootettu olemaan yksin. Sitten kun osaisi olla niin ettei enää ikinä ihastu.

tai sitten ihastu vaan , ihan täysillä, mutta opettele olemaan odotatmatta enempää (miehiin , osaan, kuin toimii sekin aika hyvin.., ilmoita jo alussa että et todellakaan aio päätyä vakavaan suhteeseen, niin voit melkoisen tovin nauttia miehestä, se kun yrittää sitten kaikkensa :) )

Mies johon ihastuin pitää mua vain kaverina. Sanoi senkin, että haluaa nyt olla yksin.

Olis sitte saatana käyttäytynyt niin etten luule mitään kaveruutta kummempaa! :headwall: Kyseli, että kai me ollaan vielä kavereita, on pyydellyt anteeksi ja tänään kysyi oonko suutuksissa. Vastasin ettei sen tarvitte sillä vaivata päätään. Vaivaa kuulemma kun toisella on paha olla.

Miten sitä saa ittensä sellaaseksi ettei enää koskaan ikinä ihastu kenenkään?

No nytkö sen vasta tajusit?

Yhteistyössä