Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ja mä tulin seiskaks vaikka ysiks normaalisti tulen ja ihan vapaaehtoisestiLoppu aamulla uni ja kyllähän täällä töitä riittää :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ja mä tulin seiskaks vaikka ysiks normaalisti tulen ja ihan vapaaehtoisestiLoppu aamulla uni ja kyllähän täällä töitä riittää :heart:
![]()
![]()
Haluaa nukkumaan! |O
Mun tarvii duuniin vasta yhekstoista,mutta esikoinen tarvii tässä välissä laittaa kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ja mä tulin seiskaks vaikka ysiks normaalisti tulen ja ihan vapaaehtoisestiLoppu aamulla uni ja kyllähän täällä töitä riittää :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun tarvii duuniin vasta yhekstoista,mutta esikoinen tarvii tässä välissä laittaa kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ja mä tulin seiskaks vaikka ysiks normaalisti tulen ja ihan vapaaehtoisestiLoppu aamulla uni ja kyllähän täällä töitä riittää :heart:
![]()
Vois sitä samaa teillekkin. :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun tarvii duuniin vasta yhekstoista,mutta esikoinen tarvii tässä välissä laittaa kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ja mä tulin seiskaks vaikka ysiks normaalisti tulen ja ihan vapaaehtoisestiLoppu aamulla uni ja kyllähän täällä töitä riittää :heart:
![]()
Hyvää ystävänpäivää sullekin :wave: