Väsynyt vai tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CandleLight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CandleLight

Aktiivinen jäsen
02.10.2006
6 004
1
36
41
Laukaa
pientapiristysta.blogspot.com
Pakko jakaa tää..
Oon menossa kouluun 8.55 bussilla, eli päiväkodilla pitää olla 8.45. Eilen illalla laitoin kellon soimaan klo 6 että keretään ajoissa kahdeksaks (täs olis jo pitäny leikata) päikkärille. Herättiin kello 6 ja lähettiin kotoo 7.20 ja oltiin puolessa välissä tuota 2km:n matkaa kohti päikkäriä kun tajusin että, niin.. Ollaan tuntia liian aikaisin liikkeellä! Olis voinu nukkua siihen klo 7:ään.. :headwall: Äly hoi älä jätä! Piti sitten tulla takas kotiin. :headwall:

Parempi noin päin. Mä olen kerran laittanut herätyksen tuntia liian myöhään kun olin menossa töihin. Ja tajusin vasta siinä vaiheessa, kun mun ois jo pitänyt olla osastolla klo 6.50!! Tulipa pikkuisen kiire. Sen jälkeen olen tuplatarkistanut järjen kanssa aina illalla mun herätysaikani..

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Varmaan ohikulkijat piti mua vähä-älysenä kun työnsin rattaita takas kotia ja nauroin itelleni makeesti.. :D

Miten ihminen voi olla noin positiivinen, että naureskelee makoisasti tarpoessaan tuolla pimeydessä vaikka olisi voinut olla kotona peiton alla?
Pisteet sulle! Ei taitais onnistuu multa!

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Varmaan ohikulkijat piti mua vähä-älysenä kun työnsin rattaita takas kotia ja nauroin itelleni makeesti.. :D

Miten ihminen voi olla noin positiivinen, että naureskelee makoisasti tarpoessaan tuolla pimeydessä vaikka olisi voinut olla kotona peiton alla?
Pisteet sulle! Ei taitais onnistuu multa!

Siis en vaan voinu muuta kun nauraa, että voi ihminen olla tyhmä! :D no, jos sitä joskus ajattelin vähän tarkemmin.. :D

Yhteistyössä