Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jos joskus väitän, että mulla on vauvakuume niin muistuttakaa mua tästä ketjusta ja iskekää paistinpannulla päähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jos joskus väitän, että mulla on vauvakuume niin muistuttakaa mua tästä ketjusta ja iskekää paistinpannulla päähän![]()
ei vissii ehtiny vauvakuumetta tulemaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Missä Emilyn kertoi, että hän on ap? Mä en nähnytMutta mulla onkin puusilmät.
Alkuperäinen kirjoittaja Hä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Missä Emilyn kertoi, että hän on ap? Mä en nähnytMutta mulla onkin puusilmät.
tä?
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja Hä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Missä Emilyn kertoi, että hän on ap? Mä en nähnytMutta mulla onkin puusilmät.
tä?
Tsorkke
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Siis mä luin vaan sivut 6-11, eikä mun silmiin osunut :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Siis mä luin vaan sivut 6-11, eikä mun silmiin osunut :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Missä Emilyn kertoi, että hän on ap? Mä en nähnytMutta mulla onkin puusilmät.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja Hä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Missä Emilyn kertoi, että hän on ap? Mä en nähnytMutta mulla onkin puusilmät.
tä?
Tsorkke
![]()
MITÄ HELVETTIÄ!? Mitä multa menee ohi?:saint: En jaksa lukea koko ketjua.
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:Siis montako kertaa sinä olet nyt oikein eronnut? Lapsen isästä ja jostain toisesta ja nyt oot kolmannen kanssa? Vai meninkö jo sekasin... Ja olet nyt äiti omallesi ja äitipuolena miehesi lapselle ja olit vielä kuun alussa sitä mieltä että lapsikiintiö on täysi? Nyt kuitenkin olet raskaana tälle miehelle, jonka lapsen äitipuoli sinä olet? Oukei...
Alkuperäinen kirjoittaja Kereron:Joku väitti et emilyn on hehkuttan et lapsi on suunniteltu...Ei ole mitään kirjottanu
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kereron:Joku väitti et emilyn on hehkuttan et lapsi on suunniteltu...Ei ole mitään kirjottanu
No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..
Nii-iin...
Siksipä meille on myös selvää, miksi et ikinä myöntäisi jos ehkäisy on pettänyt tai unohtunut :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Kereron:Joku väitti et emilyn on hehkuttan et lapsi on suunniteltu...Ei ole mitään kirjottanu
No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..
Ei jaksa uskoa että yksikään järkevä/vastuuntuntoinen mies suostuu lapsen hankintaan parin kuukauden suhteen jälkeen nykypäivinä... tai sitten tosi helmen mieheksi olet _taas_ löytänyt. Ei voi kuin ihmetellä mutta omapa on elämäsi- niin ja lastesi...
Taisi olla liian kova kiusaus pitää mies tiukassa liekassa, omistusasunto ja kaikki...