Kyllä pitää olla hullu että haluaa lisää lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liian pitkä ketju, en jaksa lukee, mut ilmiselvästi Emilyn on pistänyt tuulemaan :laugh:

Enkös minä kirjuutellutkin sulle jossain vaihees et kyl se mieli viel vaihtuu! Mut en olis kyl uskonut et noin nopeesti. Miekun luulin olevani ailahtelevainen :whistle:

No eniwei, onnea uuteen uusioperheeseen ja uudesta elmämänalusta! Toivotaan että onni tällä kertaa kestää, varsinkin kun perheenlisäystä...

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Siis montako kertaa sinä olet nyt oikein eronnut? Lapsen isästä ja jostain toisesta ja nyt oot kolmannen kanssa? Vai meninkö jo sekasin... Ja olet nyt äiti omallesi ja äitipuolena miehesi lapselle ja olit vielä kuun alussa sitä mieltä että lapsikiintiö on täysi? Nyt kuitenkin olet raskaana tälle miehelle, jonka lapsen äitipuoli sinä olet? Oukei...

=)=)=) seuraako ap. kaunareita ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kereron:
Joku väitti et emilyn on hehkuttan et lapsi on suunniteltu...Ei ole mitään kirjottanu

No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No kaivakaas nyt ne tiimarinvihkot esiin! Luulisi jonkun edes muistavan, kun kaikki muukin (ollaan niin tietävinään) tiedetään, että olen erittäin selväksi tehnyt kantani ehkäisyn käyttämiseen ja käyttämättä jättämiseen ja "vahinkoihin"..

Nii-iin...
Siksipä meille on myös selvää, miksi et ikinä myöntäisi jos ehkäisy on pettänyt tai unohtunut :xmas: .

Joku väitti et emilyn on hehkuttan et lapsi on suunniteltu...Ei ole mitään kirjottanu

Ei jaksa uskoa että yksikään järkevä/vastuuntuntoinen mies suostuu lapsen hankintaan parin kuukauden suhteen jälkeen nykypäivinä... tai sitten tosi helmen mieheksi olet _taas_ löytänyt. Ei voi kuin ihmetellä mutta omapa on elämäsi- niin ja lastesi...

Taisi olla liian kova kiusaus pitää mies tiukassa liekassa, omistusasunto ja kaikki...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Nii-iin...
Siksipä meille on myös selvää, miksi et ikinä myöntäisi jos ehkäisy on pettänyt tai unohtunut :xmas: .

Olen aina huolehtinut ehkäisystä, kun on ollut tarpeen.

Jos sulla on noin kuiva elämä, että luulet tietäväsi muitten asioista paremmin kuin he itse, niin olen kuule erittäin surullinen puolestasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei jaksa uskoa että yksikään järkevä/vastuuntuntoinen mies suostuu lapsen hankintaan parin kuukauden suhteen jälkeen nykypäivinä... tai sitten tosi helmen mieheksi olet _taas_ löytänyt. Ei voi kuin ihmetellä mutta omapa on elämäsi- niin ja lastesi...

Taisi olla liian kova kiusaus pitää mies tiukassa liekassa, omistusasunto ja kaikki...

No jo on kriteerit miehen liekassa pitämiseen, omistusasunnot ja kaikki :laugh:

Sekö siitä rikkaan tekee, että sillä on ihan pirusti lainaa :laugh:

Mun mielestä vauva-aika on parasta, mulla on ollu vaan niitä vauvoja, jotka ekat 3 kuukautta vaan syö ja nukkuu ja sit ne on alkanu osalloistumaan elämään.
Nyt ette naura, mutta mä oon saanu vahvasti päähäni, että kun ajoin tossa auton lunastukseen vähänaikaa sitten, niin näkyvien vammojen lisäks ihan varmasti klipsit aukes ja meille tulee viellä vauva, vaikka se sterilisaatio on tehty.
No ok, naurakaa sit, mäkin nauraisin :D

Yhteistyössä