N
Niinpä niin
Vieras
Meillä tilanne siis se, että kummallakin perinnöksi saadut talot, noin 150km päässä toisistaan, ja nyt sitten väännetään kättä siitä, että kumpaan taloon sitä oikein asetutaan.
Molemmat tietysti pitävät oman kotipaikkakunnan ja talon puolta, ja soppa on valmis.
Kummassakin talossa on remontoimista, mutta miehenkin on ollut pakko myöntää se, että hänen talossaan on ihan sellaista korjattavaa, joka vaikuttaa elämälaatuun jos ei korjata, vesiputket nimittäin heittää jäähän talvella ja reistaa muutenkin, ties miten iso korjaus siitä tulisi. Talossa on myös reippaasti velkaa.
Siellä myös lähin kauppa 15km päässä, ja muutakin sellaista, että minä olen todellakin oman taloni puolella jo ihan siitä syystä että elämä siellä olisi helpompaa ja remontoitavaa vähemmän.
Kyllä alkaa tuntua siltä, että jo tätä suhdetta aiotaan jatkaa, niin elämät eletään 150km päässä toisistaan *todella syvä huokaus*
Molemmat tietysti pitävät oman kotipaikkakunnan ja talon puolta, ja soppa on valmis.
Kummassakin talossa on remontoimista, mutta miehenkin on ollut pakko myöntää se, että hänen talossaan on ihan sellaista korjattavaa, joka vaikuttaa elämälaatuun jos ei korjata, vesiputket nimittäin heittää jäähän talvella ja reistaa muutenkin, ties miten iso korjaus siitä tulisi. Talossa on myös reippaasti velkaa.
Siellä myös lähin kauppa 15km päässä, ja muutakin sellaista, että minä olen todellakin oman taloni puolella jo ihan siitä syystä että elämä siellä olisi helpompaa ja remontoitavaa vähemmän.
Kyllä alkaa tuntua siltä, että jo tätä suhdetta aiotaan jatkaa, niin elämät eletään 150km päässä toisistaan *todella syvä huokaus*