J
"joo"
Vieras
Lambadan aikaan... ei ollut ollenkaan tavatonta että suurinpiirtein ihan kaikilla oli minitoppi ja -hame.. Eli mikä on muuttunut. Nykytoppi tuppaa peittä perseenkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen, vai esitätkö vain? Jos minkä ikäiselle tytölle tahansa laittaa verkkosukkahousut, polven yli ulottuvat piikkikorkoiset saappaat ja nahkaminin ja korsetin yläosaksi, niin voitko muka oikeasti sanoa, että ko tytöllä ei muka ole seksikkäät vaatteet päälläAlkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27274735:Jos hame on "liian lyhyt" sieltä alta näkyy lapsi, eli en ymmärrä miten joku vaate on seksikäs?
Samat lapset on rannalla bikineissä, olematta seksikkäitä, mutta samanlaisissa bikineissä voi joku 20v upea nainen olla erittäin seksikäs.
Eli miten vaate on seksikäs?
Kuulemma myös suojaavat hyvin arkoja, kipeitäkin rinnanalkuja.Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27275169:Kyllä minä annan tuon tytön pitää ne kevyesti topatut liivinsä, muutoin näkyvät kasvavat rinnanalut terävinä paidan läpi.
Kymmenen sentin korot? En onneks oo nähnyt.
Mutta saapikkaat, legginsit, minihameet, glitter-avokkaat, pillifarkut, yms yms on ihan normaaleja arkivaatteita alakoululaisilla tytöillä mun mielestä. Siinä missä collegehousut, verkkarit, jumpsuitit, tennarit, hupparit ja lenkkaritkin.
Eikä lapsuus lopu legginseihin & saapikkaisiin, ei.
Sori, melkein nukahdin.
Sori, melkein nukahdin.
Mun mielestä nykypäivänä on mennyt pukeutumiset vähän sekaisin. Eli mielestäni on hassua, että perustrikoomekossa mennään juhliin, mutta arkena vedetään pikkumustat päälle. Tietysti tämä oli yleistettynä, mutta ymmärrätte pointtini. Mun mielestä kouluun pukeudutaan arkivaatteisiin ja juhliin sitten pistetään korkkarit pikkumekot ja meikit.
Kysyin tätä jossain toisessakin ketjussa saamatta koskaan vastausta: MIKÄ on lapsellista pukeutumista sitten? Miten ala-asteikäisen tytön teidän kauhistelijoiden mielestä pitäisi pukeutua?
ps. 10cm korkoihin en usko lainkaan, joku liioittelee nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27275467::O Sanattomaksi vetää.
Valista minua oi ylempiarvoinen tietäjä.
Oikeesti nyt miekkonen, mieti vähän omaa paikkaasi maailmassa. Ja vielä ihmettelet, miksi sinuun suhtaudutaan täällä usein niin negatiivisesti.