Kyllä nyt kaduttaa...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras

Olin eilen viihteella ja törmäsin baarissa yhteen entiseen luokkakaveriini, nähty viimeksi ehkä 10 vuotta sitten. No ilta meni ihan kivasti ja mies pyysi minut mukaansa jatkoille. Olin aika humalassa, mutta lähdin kuitenkin. Jos olisin tiennyt, että päädyn harrastamaan seksiä ja juhlimaan 3 eri miehen kanssa niin en taatusti olisi lähtenyt. Jotenkin mut vaan saatiin siihen mukaan ja näin kävi. Nyt vaan on jotenkin "tyhjä" olo, ihan kuin mua ois käytetty hyväksi vaikka ei tässä nyt oikein siitä ollut kysymys. Vaikka olin tosi humalassa niin muistan tapahtumat melko hyvin.

Ja ei tarvitse pettäjäksi syyttää, en ole parisuhteessa, erosin hiljattain. Näistä miehistä en ole aivan varma, siis kahdesta niistä...

Meinaatko, että olis moraalinen krapula? Jos siis oikeasti koet, että kyseessä ei ollut hyväksikäyttö, niin voi olla, että tuo olotila katoaa, kun antaa ajan mennä ohi. Oman käytöksen hyväksyminen, varsinkin kun kyse on humalasta, on toisinaan se vaikein asia hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Meinaatko, että olis moraalinen krapula? Jos siis oikeasti koet, että kyseessä ei ollut hyväksikäyttö, niin voi olla, että tuo olotila katoaa, kun antaa ajan mennä ohi. Oman käytöksen hyväksyminen, varsinkin kun kyse on humalasta, on toisinaan se vaikein asia hyväksyä.

Moraalinen krapula taitaa tosiaan olla kyseessä. Ja ehkä jos olisin sekstaillut vain yhden miehen kanssa niin tilanne olisi toinen mut kerralla kolme on aika paljon...Jotenkin on hankalaa edes uskon itsestä että tein jotain noin "hullua". Ja uskoisin, että olotila katoaa ajan myötä nyt vaan tuntuu aika pahalta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:

Moraalinen krapula taitaa tosiaan olla kyseessä. Ja ehkä jos olisin sekstaillut vain yhden miehen kanssa niin tilanne olisi toinen mut kerralla kolme on aika paljon...Jotenkin on hankalaa edes uskon itsestä että tein jotain noin "hullua". Ja uskoisin, että olotila katoaa ajan myötä nyt vaan tuntuu aika pahalta :(

Joo'o, se ensimmäinen päivä on se pahin.
Ei se auta muuta kuin nollata päätä vaan parhaansa mukaan.

No hui hai! Jos kerran olet vapaa, niin mikä ettei! Olet yhtä kokemusta rikkaampi - toivottavasti herroista oli todella johonkin, että olisi jotain, mitä muistella!

Eri juttu, jos olet ollut puolitajuttomassa kännissä. Sit on vähän surkea tarina. Mutta jos tajuissaan ja mukana, niin sitten on kaikki ok!

Hmh. Sinkkuaikana eksyin Helsingissä baariin, josta päädyin jonku 8 miehen kanssa porealtaaseen. Oli paikat hiukan hellänä seuraavana päivänä.

Saa sitä sinkkuna koheltaaki. :xmas:

Uusimmat

Yhteistyössä