M
Mörri
Vieras
Pakko purkaa tunteita jonnekkin, vaikka aihe alkaa luultavasti jo kaikkia kyllästyttämään. Odotan siis kolmatta lastani ja rv 23 alkoi juuri (la toukokuun loppupuolella) ja minulle on tullut kamalat omantunnontuskat ja katumukset siitä että otin rv 12 sen halvatun sikainfluenssarokotteen! en pysty enää iloitsemaan raskaudestani, kun koko ajan mielessä pyörii, että olenko aiheuttanut aivovaurion tai muuta vastaavaa vauvalleni. Rakenteellisia vikoja en pelkää, koska ultrassa muutama viikko sitten kaikki oli hienosti ja vauva oli kehittynyt aivan niinkuin pitää, eikä mitään rakenteellisia poikkeavuuksia ilmennyt.
Olin alunperin päättänyt, että en ota rokotetta, mutta juuri kun rokotteet saapuivat oli pahin hysteria päällä tuon taudin takia ja läheiseni tolkuttivat minulle tuon rokotteen tärkeydestä. Jotenkin sitten muutin mieleni ja menin piikin hakemaan ja nyt kyllä kaduttaa!
Raskausajan pitäisi olla elämän onnellisinta aikaa ja harmittaa, että tämä aika menee katumuksen ja pelon merkeissä.
Olisi mukava kuulla muiden ajatuksia aiheesta.
Olin alunperin päättänyt, että en ota rokotetta, mutta juuri kun rokotteet saapuivat oli pahin hysteria päällä tuon taudin takia ja läheiseni tolkuttivat minulle tuon rokotteen tärkeydestä. Jotenkin sitten muutin mieleni ja menin piikin hakemaan ja nyt kyllä kaduttaa!
Raskausajan pitäisi olla elämän onnellisinta aikaa ja harmittaa, että tämä aika menee katumuksen ja pelon merkeissä.
Olisi mukava kuulla muiden ajatuksia aiheesta.