S
"suru"
Vieras
Googlasin hyvin tunnetilaani kuvaavan lauseen; Mitäs nyt? Osuin tänne palstalle. Niin. Mitäs nyt. Tilanne on siis se, että olen 15v ja ilmeisesti raskaana. Kuukautiset myöhässä ja aamuisin oksettaa. Testi tuli eilen postissa (kun en kehdannut kylän apteekista sitä käydä). En ole vielä tehnyt, kun en uskalla. Olen ollut yhdynnässä vain kerran, 4viikkoa sitten. Olin hyvin humalassa kotibileissä ja jotenkin vain ajauduin lepäilemään tämän bileidenjärjestäjän makkariin, jonne tuli sitten eräs vanhempi poika, jota en edes tunne. Tämä alkoi sitten riisua, mutta olin niin humalassa etten välittänyt.
Olen aina ollut kunnollinen tyttö. Keskiarvo hyvä ja aina teen osuuteni kotitöistä, ikinä en ole ennen humalassa ollut, enkä aio ollakkaan. En uskalla tehdä testiä, mitä jos se on positiivinen? Maanantaina olen menossa sukupuolitautitesteihin. Mitään oiretta ei onneksi ole. Asun isäni kanssa, äiti lähti kun olin pieni ja hänellä on nyt uusi perhe. Isä varmasti pettyy ja raivostuu kun kuulee. Voisipa vaan kelata ajan taaksepäin, en menisi koko bileisiin. Miten tuollainen testi edes tehdään? Voiko oikeasti tulla kerrasta raskaaksi?
Olen aina ollut kunnollinen tyttö. Keskiarvo hyvä ja aina teen osuuteni kotitöistä, ikinä en ole ennen humalassa ollut, enkä aio ollakkaan. En uskalla tehdä testiä, mitä jos se on positiivinen? Maanantaina olen menossa sukupuolitautitesteihin. Mitään oiretta ei onneksi ole. Asun isäni kanssa, äiti lähti kun olin pieni ja hänellä on nyt uusi perhe. Isä varmasti pettyy ja raivostuu kun kuulee. Voisipa vaan kelata ajan taaksepäin, en menisi koko bileisiin. Miten tuollainen testi edes tehdään? Voiko oikeasti tulla kerrasta raskaaksi?