K
kati
Vieras
kyllä ne lapsettomat on siltikin niitä asiantuuntijoita 
T:kolmen äiti, jolla monta lapsetonta ystävää
T:kolmen äiti, jolla monta lapsetonta ystävää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:No sanotaanko että milenkiintoisia aikoja on kun vauva ottaa tissuttelua pitkän kaavan mukaan ja 1.5v haluaa ruokaa/juomaa/syliin/kirjan lukua/kakka vaipassa ja sitte vielä kaataa kukkaruukut kun ei kerkeä mitään noista edellisistäriittämättömyyden tunteita roppakaupalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin taas yhden lapsen äidiltä miten lapset saadaan nukkumaan hyvin, syömään hyvin, olemaan onnellisia ja rauhallisia jne. Odotan innolla että se toinen lapsi sieltä tulee niin laajenee vähän se mustavalkoinen näkymys, kun kaikki lapset ei olekaan samanlaisia. Älkää ihmeessä puhuko kuin tietäisitte kaiken jos kokemus perustuu yhteen yksilöön!!!! Kun niitä lapsia sitten on useampi niin jokainen tajuaa että se mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi kaikilla.
Mulla on kaksi lasta, ja oon saanu nuo hommat toimimaan. Miksi aina pitää mahdollisimman paljon vastamäkeä toivoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin taas yhden lapsen äidiltä miten lapset saadaan nukkumaan hyvin, syömään hyvin, olemaan onnellisia ja rauhallisia jne. Odotan innolla että se toinen lapsi sieltä tulee niin laajenee vähän se mustavalkoinen näkymys, kun kaikki lapset ei olekaan samanlaisia. Älkää ihmeessä puhuko kuin tietäisitte kaiken jos kokemus perustuu yhteen yksilöön!!!! Kun niitä lapsia sitten on useampi niin jokainen tajuaa että se mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Tästä on viime päivinä ollut monta ketjua. Vastarakastuneille odotetaan "arjen alkavan", ja jos vastasyntynyt on helppo vauva, "vielä ehtii koliikki" tulla, ja jos ei tule, uhmaikä, ja viimeistään teini-ikä. Ja ne joiden... sanotaan nyt vaikka 5 lasta ei ole mitenkään erityisen hankalia tai tuhmia missään vaiheessa, eivät tiedä lasten hoidosta yhtään mitään. Lastenhoidosta TIETÄVÄT vain 2-3 lapsen äidit jotka ovat valvoneet vähintään 3 vuoden ajan joka yön, nähneet 7 korvatulehduskierrettä ja huushollin seinät on metrin korkeudelle saakka tussilla piirretty. Me 1 pienen kiltin lapsen äidit emme tiedä lapsista ja elämästä yhtään mitään. Eikä myöskään monen helpon lapsen äidit. NIH!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä olen kahden lapsen tietämätön äiti. Mun molemmat lapset kun on alusta asti nukkunut hyvin ja syönyt hyvin eikä kitissyt turhasta.
Kuinka monta lasta siis mulla tarvii olla, että olen uskottava äiti?
Niin monta että et luule että jos kaikki lapset olisivat sinun hoidossa niin he olisivat yhtä helppoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin taas yhden lapsen äidiltä miten lapset saadaan nukkumaan hyvin, syömään hyvin, olemaan onnellisia ja rauhallisia jne. Odotan innolla että se toinen lapsi sieltä tulee niin laajenee vähän se mustavalkoinen näkymys, kun kaikki lapset ei olekaan samanlaisia. Älkää ihmeessä puhuko kuin tietäisitte kaiken jos kokemus perustuu yhteen yksilöön!!!! Kun niitä lapsia sitten on useampi niin jokainen tajuaa että se mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:Eli nainen on äiti vasta kun hällä on 2 ja yli lasta jotka ei ole vuosiin nukkuneet öitään kunnolla, sairaana suurimman osan vuotta ja uhmatkin niitä kamalimpia?
Mulla on yksi "helppo" lapsi jota osaan käsitellä, yötkin on nukuttu eikä yhtään korvatulehdusta. Vietin silti äitienpäivää sori vaan.