Kyllä mun mies sitten oli fiksu

Alkuperäinen kirjoittaja ´:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tekee niinkun mun mies ja piilottaa kahdeksi päiväksi mun lompsan pakastimeen pullapussin alle :kieh:

Hah, Sehän siis 'jäädytti sun budjetin!´

Niinhän tuo teki! Ja saman kerroin pankitädillekin kun kiiruhdin ilmoittamaan että kortit löytyi- älkää nyt vain TE jäädyttäkö niitä....

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
siiis? mies vei kuopuksen istuimen niin mites se nyt vaikuttaa keskimmäiseen? vai istuuko ne lapset yleensä sylikkäin?

no missä se nuorin istuu jos ei oo istuinta??? kun ei oikein penkillekkään viittis laittaa..

Haa.. no nyt välähti. vähän hidas sytytys näin aamusin väkisin sängystä kiskottuna :D

meillä on tota varten aina yks ylimääränen koroke autossa tai kotona. jos menee istuin rikki tai hävii tai jotain

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
siiis? mies vei kuopuksen istuimen niin mites se nyt vaikuttaa keskimmäiseen? vai istuuko ne lapset yleensä sylikkäin?

no missä se nuorin istuu jos ei oo istuinta??? kun ei oikein penkillekkään viittis laittaa..

Haa.. no nyt välähti. vähän hidas sytytys näin aamusin väkisin sängystä kiskottuna :D

meillä on tota varten aina yks ylimääränen koroke autossa tai kotona. jos menee istuin rikki tai hävii tai jotain

hahaha! :laugh: parempi myöhään kun ei ollenkaan :laugh:

Yhteistyössä