Ä
äiti
Vieras
vitsi mä häpeän sitä. isäni nappas poikani kyytiin ja vei samal päiväkotiin kun vei oman poikansa kouluun(tai piti viedä), pojat oli istunut takapenkillä. minun 4v poikani ja veljeni 7v, mun poika oli alkanut läimii veljeäni, joka kielsi että älä lyö. poikani oli saanut lumiharjan käsiinsä jatkanut sillä lyömistä ja nauranut päälle!
se on täys hirviö :'( tota se tekee päiväkodissakin ja teki pitkään mullekkin kunnes tajusi että mua ei todellakaan kannata lyödä tai istuu jäähyllä vaikka sitten sen 15kertaa päivässä jos mua lyömällä uhmaa ja menettää samaan tahtiin etuuksia (lelut,videot, tai pari rahakolikkoa jotka sille on tärkeät), silti se tekee tota välillä kotonakin. kerran jo työnsin sen rappukaytävään vähäks aikaa kun itsellä meinas räjähtää lujaa.
no uskoopa isänikin viimein että toi ei todellakaan ole helppo lapsi.
mutta mua hävettää. nyt on sit pikkuveljelläni naama turvoksissa ja yksi poissaolo koulusta mun pojan takia. joskus tekis mieli nostaa muksu ns.seinälle ja kunnolla kun ei oppi mee jakeluun.
miksi kaverin muksut ei ole edes ikinä aloittaneet tota käytöstä vaikka heillä sentään n ollu esimerkki siihen kotoolta ja meillä ei. miksi mä en ymmärrä
no uskoopa isänikin viimein että toi ei todellakaan ole helppo lapsi.
mutta mua hävettää. nyt on sit pikkuveljelläni naama turvoksissa ja yksi poissaolo koulusta mun pojan takia. joskus tekis mieli nostaa muksu ns.seinälle ja kunnolla kun ei oppi mee jakeluun.
miksi kaverin muksut ei ole edes ikinä aloittaneet tota käytöstä vaikka heillä sentään n ollu esimerkki siihen kotoolta ja meillä ei. miksi mä en ymmärrä