Kyllä! Mulla on pokkaa, enkä edes osaa hävetä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voisi jo melkein tavaksi kutsua, luen toisen ihmisen tekstiviestit jos sattuu hyvä mahdollisuus ja jokin asia askarruttaa. Tänä kertana kohteena oli siskoni kännykkä. Aikaa ei ollut paljon, mutta tavoitteena olikin lukea vain eräs tietty viestiketju.

Tiesin sen olemassa olosta, koska siskoni oli siitä kertonut. Vaan kuinka ollakaan, ei ollut ihan sitä mitä hän kertoi.

Tunsin, että asiassa on jotain muutakin mitä hän kertoo. Sanoinkin hänelle, että kertoo ihan rehellisesti, ja että inhoan epärehellisyyttä. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa edes tekemissä, joka minulle valehtelee.

Mutta ei, hän ei voinut kertoa totuutta. Olin siis tapaillut erästä miestä ja lopulta olimme vain kavereita.

Tämän miehen kanssa he olivat viestitelleet, eivät ole siis kavereitakaan. Siskoni kertoi, että mies oli pyytänyt kahville/baariin ja hän tietysti oli kieltäytynyt. Tämä mies oli haukkunut minua, mutta sisko ei tietenkään minua. Siskoni sanojen mukaan hän ei olisi edes halunnut jutella miehen kanssa ja vastasi lyhyesti jos ollenkaan. Silti mies vaan kyseli jos he voisivat tavata ja jatkoi juttujaan.

Tosiasiassa he olivat viestitelleet yli kuukauden ajan. Mies oli alkanut utelemaan jotain minusta ja sisko auliisti vastaillut. Sitten he alkoivat mollaamaan minua, sisko vielä pahemmin. Sisko myös vastasi erään minuun liittyvään kysymykseen valheellisesti, että sai minut näyttämään typerältä. Siskoni oli vastannut treffauspyyntöihin "Olisi kyllä kiva nähdä" tai "katsotaan nyt", ei milloinkaan kieltäytynyt.

En ole kiinnostunut tästä miehestä, hän samaan aikaan laittoi viestiä minulle miten haluaa vain minut. Mutta itse halusin korkeintaan kaverisuhteen, mutta en tietenkään enää sitäkään. Mies on mulle yhdentekevä, mutta kyllä mua haittaa miten sisko kertoi tuon asian vain omaksi edukseen, olisi saatana sitten jättänyt kokonaan kertomatta.

Siskoni myös kertoi, että oli muka laittanut miehelle viestin, että anna olla viimeinen kerta kun laitat tuollaisia viestejä mulle. Mutta kuinka ollakaan, tälläistä kohtaa ei viesteissä ollut. Siskoni antoi mun olettaa, että häntä haittasi miehen viestittelyt, mutta kyllä hän ihan pitkiä viestejä miehelle takaisin laittoi ja jopa lirkutteli. Tuli oikein häpeä siskon puolesta. Miten hän saattoikaan kertoa henk.koht. asioitani tälle miehelle.

[QUOTE="Vieras";29118430]Onhan se tosin rikoskin lukea toisen viestejä.[/QUOTE]

Se on minulle yks hailee. Olen myös aiemmin tunnustanut lukeneeni viestit, eikä minua siitä syytetty. Hänet oli vaan nolattu, joten aika nöyrää sen jälkeen oli.

Voin toki tunnustaa siskollekin lukeneeni viestit, mutta se satuttaa enemmän häntä kuin minua. Ja toki hän varmasti tuntee itsensä täysin luuseriksi.

Sekö on rehellistä sitten että lukee toisen viestit salaa? Samanlaisia vehkeilijöitä olette kumpikin. Selvästi samaa sukua joten katsopas sinne peiliin myös.

[QUOTE="alkup.";29118432]Siskoni myös kertoi, että oli muka laittanut miehelle viestin, että anna olla viimeinen kerta kun laitat tuollaisia viestejä mulle. Mutta kuinka ollakaan, tälläistä kohtaa ei viesteissä ollut. Siskoni antoi mun olettaa, että häntä haittasi miehen viestittelyt, mutta kyllä hän ihan pitkiä viestejä miehelle takaisin laittoi ja jopa lirkutteli. Tuli oikein häpeä siskon puolesta. Miten hän saattoikaan kertoa henk.koht. asioitani tälle miehelle.[/QUOTE]

Tuli oikein häpeä sun puolesta. Mutä te edes olette tekemisissä toistenne kanssa kun vaan teette pahaa toisillenne ja ajattelette pahaa eikä luottamusta ole.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Sekö on rehellistä sitten että lukee toisen viestit salaa? Samanlaisia vehkeilijöitä olette kumpikin. Selvästi samaa sukua joten katsopas sinne peiliin myös.

En lukisi jos en olisi tajunnut että siskon jutuissa on jotain hämärää. Olen aina ollut oikeassa vaistoni kanssa. Aina olen joutunut pettymään. Minun viestit saa muuten lukea, voin rehellisesti sanoa, etten tuollaista paskaa juttele. Tämä mitä kerron on täysin totta, mutta sisko ei totta puhunut.

[QUOTE="Vieras";29118443]Tuli oikein häpeä sun puolesta. Mutä te edes olette tekemisissä toistenne kanssa kun vaan teette pahaa toisillenne ja ajattelette pahaa eikä luottamusta ole.[/QUOTE]

Minä osaan tunnistaa milloin ihminen ei totta puhu. En ole mielestäni pahaa tehnyt vaan sisko se pahantekijä on. Hyvä, että te ette tutki toisten kännyköitä. Ettepähän tiedä mitä kaikkea paskaa se sisältää. Paskanpuhumista, valheita ja uskottomuutta.

[QUOTE="vieras";29118475]Kiva sisko. Teillä molemmilla siis. Olette toisenne ansainneet.[/QUOTE]

Nyt vasta tiedän millainen sisko oikeasti on, ei ole varmastikaan ensimmäinen kerta. Mutta en koe ansaitsevani sellaista siskoa, joten pidän häneen jatkossa etäisyyttä.

Eli mitä nyt sitten tapahtuu? Aiotko puhua tästä siskollesi? Jos siskosi on noin ikävä ihminen, ei ehkä kannattaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja yritä olla välittämättä, mitä he tämän miehen kanssa sinusta puhuvat. Nytpähän tiedät totuuden.

[QUOTE="alkup.";29118492]Nyt vasta tiedän millainen sisko oikeasti on, ei ole varmastikaan ensimmäinen kerta. Mutta en koe ansaitsevani sellaista siskoa, joten pidän häneen jatkossa etäisyyttä.[/QUOTE]

Sun siskokaan ei varmaan mielestään ole ansainnut epärehellistä kyttääjäsiskoa, joten voitatte molemmat kun otatte etäisyyttä.

Peesailen tätä.

On ihan turha puolustautua sillä, että en lukisi jos... Tavallaan vierität omat virheesi siskosi syyksi. EHkäpä hän selittelee tekemisisään ihan samalla tavalla..

[QUOTE="vieras";29118521]On sulla pokkaa, mutta kovin kauaa sulla ei ole ystäviä ja voi olla että sukulaisetkin katkaisee välinsä...

Ja rehellisesti sanoen, se on sitten sun oma vika.[/QUOTE]

Ystävien kännyköihin en ole koskenut. Tunnen oikeesti, että he ovat luottamukseni arvoisia. Mikään ei viittaa epärehellisyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29118507:
Eli mitä nyt sitten tapahtuu? Aiotko puhua tästä siskollesi? Jos siskosi on noin ikävä ihminen, ei ehkä kannattaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja yritä olla välittämättä, mitä he tämän miehen kanssa sinusta puhuvat. Nytpähän tiedät totuuden.

En oikeasti tiedä mitä aion tehdä. En nyt ainakaan mitään draamaa halua järjestää. Mutta ainakin mietin, mitä kaikkea siskolle kannattaa kertoa.

[QUOTE="alkup.";29118549]Ja voitaisko keskittyä tuohon mitä sisko teki. Nyt ollaan käsitelty miten halpamaista on toisen viestien lukeminen.[/QUOTE]

Ei.Koska itse alussa hehkutit kuinka inhoat epärehellisyyttä ja toisten viestien lukeminen on epärehellistä ilman lupaa-salaa jatäten vaikka vaistosi sanoo mitä niin ette ole kumpakaan sen yhtään parempia ihmisiä :/
Onneksi et kuulu ystäväpiiriini etkä ole siskoni.

Mutta miks niitä todisteita pitää ruveta kaivaa. Toisilla ihmisillä on oikeesti sellainen "lahja" nähdä valehtelu, vääristely tai asioiden vähättely/liioittelu omaks edukseen. Luota itseesi jatkossa.

-suku on kaikista pahin. Vihassa ja rakkaudessa. Mutta fiksuin on se joka sen vihan lopettaa.
-siskosi on kusipää. Siskosi voi myös olla äärimmäisen huonolla itsetunnolla varustettu kun noin pitää olla mieliksi kaikille...
-toisaalta oletko itse millainen "vastaanottaja/reagoija".miksei sisko uskaltanut kertoa totuutta? Eikö sinulta löydy ymmärrystä, rauhallisuutta, myötätuntoa, sympatiaa ja empatiaa kun siskosta tuntuu ettei voi sinulle kertoa totuutta. Harva meistä tekee asioita nimenomaan satuttaakseen toista.
-tai olisiko sopiva hetki ottaa askel taakse päin, rauhottua ja kysyä siskolta miksi hän jäi salaa viestittelemään miehen kanssa, mja että miten häntä olet niin loukannut että hän haluaa sinusta puhua pahaa.

Toivottavasti saatte välinne kuntoon

[QUOTE="alkup.";29118549]Ja voitaisko keskittyä tuohon mitä sisko teki. Nyt ollaan käsitelty miten halpamaista on toisen viestien lukeminen.[/QUOTE]

Ei mun mielestä olla käsitelty tarpeeksi tuota toisen puhelimen lukemista, kun et kerran tajua sen edes olevan väärin ja osaa hävetä sitä!
Siksi siitä on tehty laitontakin, mutta tyhmimmät ei vaan vieläkään tajua.

Vai on pokkaa... Mitä pokkaa siinä tarvitaan, että raukkamaisen lieromaisesti lukee toisen ihmisen seläntakana yksityisiä viestejä?

Todella munatonta touhua, joten eipä sulla ole varaa toista syyttää.