todella hassu juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
mun sisko kertoi tänään hassun jutun..

hän oli aamulla herännyt puoli kuuden aikaan lähteäkseen töihin. olohuoneen pöydällä oli ollut viinilasi, pölyinen, joten kukaan siitä ei ole juonut. kukaan ei muutenkaan heidän perheessä juo viinilaseista. lasi oli otettu heidän lasivitriinistään. viinilasirivin taaimmaisen viinilasin paikka yli tyhjä, yksi shampanjalasi oli siirretty syrjään poissa tieltä. kumpikaan teini-ikäisistä lapsista ei tunnustanut että olisi tämän tehnyt ja siskon mies ei ennen viittä ollut lasia pöydällä nähnyt, vaikka oli sen ääressä juonut aamukahvit. vielä on jäljellä perheen 3v poika (joka tänä kyseisenä päivänä täyttää 4), mutta hän oli ollut sikeässä unessa vielä silloin. miksi 4-v olisi edes kaivanut kaapin perältä sen viimeisen ja taaimmaisen lasin? no viinilasi kuitenkin oli ollut pöydällä.

ja nyt sitten se hassuin yhteensattuma:

-tänään vanhimman siskoni nuorin poika täyttää 10v
- myöskin toisen siskoni nuorin poika täyttää 4v
- isäni kuolemasta on tänään tasan 10 vuotta..

ja ei kun jatkuu vaan:

sisko oli sit töihin mentyään saanut työpaikan puolesta viinipullon, kun hotelli ketju oli viime kuussa tehnyt miljoonan suuremman voiton kuin normaalisti..

pelottavan kummallinen päivä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 21:54 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 21:48 Töllin Ruusa kirjoitti:
Ei pelottavan.

Mutta täysin selvä juttu. =)

mikä selvä? mun mielestä tossa ei ole mitään selvää.. vai enkö vaan tajua jotain? :ashamed:

Selvä kehoitus kohottaa malja, elämälle!

(isältä, kenties?)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 21:56 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
\
Ei pelottavan.

mikä selvä? mun mielestä tossa ei ole mitään selvää.. vai enkö vaan tajua jotain? :ashamed:

(isältä, kenties?)
mun tuli sama mieleeni =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 21:56 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
\
Ei pelottavan.

(isältä, kenties?)

no tuo ajatus juuri on pelottava.. itse olen ateisti ja muutenkin skeptinen kaiken suhteen. äidin kuolema (17.2.07) on kuitenkin pakottanut ajattelemaan asioita uudelleen.. hassuja juttuja on tapahtunut sen jälkeen, joita on hankala selittää.. joko uskomukset menee uusiksi, tai sit mä olen tulossa hulluksi (olisikohan toi jälkimmäinen todennäköisempi??)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 22:01 vieras kirjoitti:
mutta eikös sun äitisi kuollut vähän aikaa sitten? epäilisin häntä... nyt tuli kylmät väreet.... halusi juhlia poikien synttäreitä ja muistella miestään?

juu, niinhän se äiti kuoli hetki sitten.. isää tuskin halusi juhlia, kun ovat olleet erossa jotain 20v ja eivät ole puhuneet sinä aikana.. tai siis sen 10 vuoden aikana jolloin isä vielä eli.

Yhteistyössä