Kyllä miehet osaa sitten olla välillä typeriä

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä en edes vaivais ajatustakaan tommosen miehen perään,älä sinäkään!

No en mä sen perään haikailekkaan. Tuosta miehestä sai vain taas hyvää pohdittavaa, että mitä hittoa joittenkin miesten päässä liikkuu. :whistle: :D

No musta on alkanu tuntumaan että useimpien miesten päässä ei liiku yhtään mitään.. Ei ainakaan yläpäässä.. :laugh: :laugh:

Alapäässä taasen varmaan liikkuu vähän liikaakin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tai sitten harava vetää mangneetin lailla typeryksiä puoleensa ;)

Joo enhän mä olekaan seurustellut muitten kuin idioottien kans. :kieh: :laugh:

Ainakin sun juttujen perusteella olet vain idioottimiesten kanssa tekemisissä.

Missä mä olen noin kirjoittanut. :o :laugh: :laugh:

Viimeksi tämä ketjun aloituksessa kerrot viettäneesi öitäsi typeryksen kanssa. Eikä ollut eka kerta, eikä myöskään viimeinen.

Niin entä sitten? Tuskin olen ainoa nainen jolle osunut kohdalle typeryksiä. Mutta ei se sitä tarkoota, että jokainen mun mies olisi ollut typerys. :whistle:

Heitäpä linkkiä plussan jutusta jossa olet kehunut miestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä en edes vaivais ajatustakaan tommosen miehen perään,älä sinäkään!

No en mä sen perään haikailekkaan. Tuosta miehestä sai vain taas hyvää pohdittavaa, että mitä hittoa joittenkin miesten päässä liikkuu. :whistle: :D

No musta on alkanu tuntumaan että useimpien miesten päässä ei liiku yhtään mitään.. Ei ainakaan yläpäässä.. :laugh: :laugh:

Alapäässä taasen varmaan liikkuu vähän liikaakin. :whistle:

Juu-u, alapää tuntuu tikkaavan jatkuvalla syötöllä... :D

Itse en kestäisi olla pienellä paikkakunnalla baarissa töissä, jossa ties kuinka monella avo/aviokierroksella olevat lähiöbaariäijät vielä tekisivät tuttavuutta...

Itse en kestäisi olla pienellä paikkakunnalla baarissa töissä, jossa ties kuinka monella avo/aviokierroksella olevat lähiöbaariäijät vielä tekisivät tuttavuutta...

No toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle ne lässytykset. :whistle: Joskus kyllä naurattaa ne jutut ja pakko ne on kuitata huumorilla. :laugh:

Miksi mun pitäisi tänne tulla hehkuttamaan. :whistle: Viimeksi kun seurustelin ja meni hyvin, niin ei mulla ollut mitään tarvetta tänne siitä kirjoitella. Eihän siitä hehkuttamisesta edes tule niin paljon keskustelua kuin haukkumisesta. :xmas: ;)

Eikä tuo mies josta aloituksen tein ole mun mies. :whistle: :whistle:

Miksi mun pitäisi tänne tulla hehkuttamaan. :whistle: Viimeksi kun seurustelin ja meni hyvin, niin ei mulla ollut mitään tarvetta tänne siitä kirjoitella. Eihän siitä hehkuttamisesta edes tule niin paljon keskustelua kuin haukkumisesta. :xmas: ;)

Seliseli.

Et sinä ketään kunnollista Miestä itsellesi löydä.

Seliseli.

Okei sovitaan niin sun mieliksi. :xmas: :heart:

Seliseli.

Onpas taas positiivinen vieras :o

Mut on se vaan niin kiva kuulla että jollain muullaki on yhtä hienosti toimiva idioottimagneetti ku mulla :D Kyllä tässä viime baarikäynneillä on tullu vastaan sen verran eksoottista äijää että parempi pysyä kotona.. :laugh:

Viimeks ku olin liikenteessä ni illan aikana vaihdoin baaria kolmeen kertaan, jokaisessa kävin yhden juomassa ja kattelemassa meininkiä. Ja joka ikinen kerta ku vaihoin mestaa ni joku äijä hiihti perässä :laugh: :laugh:

Mut on se vaan niin kiva kuulla että jollain muullaki on yhtä hienosti toimiva idioottimagneetti ku mulla :D Kyllä tässä viime baarikäynneillä on tullu vastaan sen verran eksoottista äijää että parempi pysyä kotona.. :laugh:

Viimeks ku olin liikenteessä ni illan aikana vaihdoin baaria kolmeen kertaan, jokaisessa kävin yhden juomassa ja kattelemassa meininkiä. Ja joka ikinen kerta ku vaihoin mestaa ni joku äijä hiihti perässä :laugh: :laugh:

Leima ottas jonka vain idiootit näkee "Sinä mies ota tästä nainen!" :xmas: :laugh:

Yhteistyössä