Kyllä laiha saa miehen lihavalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis ja laiha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis ja laiha

Vieras
luin tota ketjua ja oon sata varma et laiha muija saa läskin muijan ukon iskettyä mennen tullen jos mies on humalassa varsinki.Kokemusta on vaikka kuinka paljon ja sivusta nähty.

Kukaan mies ei taho läskiä ämmää.

Nainen on alussa hoikka ja sitten lihoo muodottomaksi ja tuudittautuu et mies vaan on ja pysyy.Mut ei ne pysy.Käyvät privatessa ja huorissa ja vieraissa.<Tämä on nähty.

:o Huhhuh,mitä tekstiä..Säkö todella tiedät että kukaan mies ei tykkää pyöreistä naisista?Mä tiedän miehiä jotka haluaa naisen josta voi ottaa kiinni,mieluummin kuin laihan ja ehkä vielä laudankin..

Älä höpötä.

Mä olen kerran lohduttanut ystävääni (miespuolista) joika itkeätihrutti kun ei olisi kehdannut tunnustaa että pitää hieman -eikä vain hieman- pulskemmista tytöistä.

Mä olen pulleampi nainen. Olen tässä laihduttanut ja nyt suunnittelen meneväni rintojen pienennysleikkaukseen, eiväthän nämä mitkään terhakat ole! Mies on vastustellut näitä aikeitani, hänen mielestään jos terve on, voi olla pyöreä. Haluaa jotain mistä pitää kii.

voivoi. kylläpä on ap:llä elämänarvot kohdallaan...huhhuh. oikea rakkaus ei katso toisen kiloja eikä ryppyjä eikä vinoa nenää. naurava vapaa nainen saa varmasti enemmän huomiota ja miehiä, kuin nirppanokka meikattu kotka. ainakin täällä pohjoisessa ei miehet tykkää kotkista, eikä kovin luisista varsinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :S:
Mä olen pulleampi nainen. Olen tässä laihduttanut ja nyt suunnittelen meneväni rintojen pienennysleikkaukseen, eiväthän nämä mitkään terhakat ole! Mies on vastustellut näitä aikeitani, hänen mielestään jos terve on, voi olla pyöreä. Haluaa jotain mistä pitää kii.

No älä sitten mene mihinkään leikkaukseen. Rintojen ei kuulu olla terhakat, vaan niistä kuuluu vaan tulla vauvalle maitoa, jos on vauva.

Jotkut tekevät niin ja olen nähnyt minäkin. Mutta en kyllä allekirjoita väitettäsi absoluuttiseksi totuudeksi tästä asiasta. Ne miehet, jotka niin tekevät, ovat henkisesti heikkoja ja pettäisivät ennemmin tai myöhemmin hoikkaakin naista.
Mutta todella kaunis olet kyllä ainakin henkisesti. Tästä sinun on hyvä jatkaa.

Mä neuvoisin, että jos välttämättä haluaa viedä jonkun miehen, niin vie edes jonkun, joka on samoissa mitoissa itses kanssa.
Tämä siksi, että (usko tai älä) jotkut miehet pitää laihoista, toiset pulleista ja toiset siitä välistä.
Eli jos tikku yrittää pokata toisen tikun miehen, onnistuu hän siinä todennäköisesti paremmin kun jos sama tikku yrittää pölliä pullukan naisen miestä.

Mun mies ei tyydy minun pyöreyteeni. Sillä on lehtiä, jossa pulskien naisten kuvia ja ne taas ei ole mun makuun. (Enkä tarkoita niitä "jättiläispulskia amerikkalaisia").

Sellanen sopivan pyöreä nainen on kiva, myös miehenikin mielestä. Mutta se näköjään haluaa myös enemmän pulskia... Niitä lehtiä se saa kyllä katsella yksin. :)

Yhteistyössä