Kyllä laiha saa miehen lihavalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis ja laiha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies ei tyydy minun pyöreyteeni. Sillä on lehtiä, jossa pulskien naisten kuvia ja ne taas ei ole mun makuun. (Enkä tarkoita niitä "jättiläispulskia amerikkalaisia").

Sellanen sopivan pyöreä nainen on kiva, myös miehenikin mielestä. Mutta se näköjään haluaa myös enemmän pulskia... Niitä lehtiä se saa kyllä katsella yksin. :)

Mikä ihme silmänisku-hymiö tuonne ilmestyi? En tuommoista kyllä laittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Miksi ihmeessä vastaatte edes näihin älyvammasten kirjotuksiin?Kyllähän sen nyt jokainen tietää että paska puhetta koko alotus.

Aattelin jos hää haluis tulla miun miehen hakemaan, voin laittaa yyveellä osoitteen.

Alkuperäinen kirjoittaja tipukka:
mites jos hieman pyöreähkö nainen saakin iskettyy ne laihojen aviomiehet ;) nimim kokemusta on ;)

Se on se sääli.

nimimerkillä itselleni aviomieheksi meinaan..ai säälistäkö on mun kans naimisissa :) itse en siis ole läski vaan hieman muodokas m/l kokoinen,,

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja tipukka:
mites jos hieman pyöreähkö nainen saakin iskettyy ne laihojen aviomiehet ;) nimim kokemusta on ;)

Se on se sääli.

Onko joku ylipainoinen vienyt sulta miehen? :'( :( :hug:

Joo, niitä on menny laumoittain. Ei auta kahleet, ei pallot.

Lihota ittes :laugh: :laugh:

Mutta kuinkas sitten jos nainen on ollut jo suhteen alkaessa lihava? :whistle: :whistle: Ehkä mies ei ole samanlainen pinnallinen kana kuin ap.... :laugh: :laugh:

koska läski yh on kaikkein varmin nakki saada toosaa vakituisesti. kunnes joku sisäisesti ja ulkoisesti kaunis vie jalat alta.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Ei kaikki ukot tykkää muodottomista tikuista. Ihan sama kun muka kaikki naiset tykkäis pitkätukkaisista miehistä. Tai kaljuista.

Kerronpa sulle tosiasian, laiha ei tarkoita muodotonta eikä lihava muodokasta. Lihava voi olla muodoton ja laiha kurvikas...

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Mutta kuinkas sitten jos nainen on ollut jo suhteen alkaessa lihava? :whistle: :whistle: Ehkä mies ei ole samanlainen pinnallinen kana kuin ap.... :laugh: :laugh:

koska läski yh on kaikkein varmin nakki saada toosaa vakituisesti. kunnes joku sisäisesti ja ulkoisesti kaunis vie jalat alta.

Voi sua reppanaa, kun ylipainoinen yh on vienyt sulta miehen! :hug: :hug: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä