Kyllä kiehahti.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Ex-anoppi prkl! :mad:

Ettekö tekin tykkäisi huonoa, jos ex-anoppi tulee kotiisi lapsien kanssa (oli siellä hoidossa, ennenkuin menivät isälleen) ja penkoo joka s**tanan kaapin lävitte, kun lapsille tarvii vaatteita! (hoitoaikaa oli kokonaiset 2h) Minä olin töissä, mitään soittoa ei tullut, että voiko tulla hakemaan vaatteita tms.
Lapsien avaimilla sisään vain, kuin asuisi täällä.

Tänään oli änkenyt tänne, kun olin mennyt aamulla seiskaan töihin ja koululaiset olivat täällä keskenään. V*ttu, että ottaa päähän.
Ilmoittaisi edes, että voiko mennä.

Nyt tuli stoppi, tämä on minun ja lapsieni koti, ei minkään v*tun ex-anopin!!!! |O

Viimeksi muokattu:
Riippuu anopista. Mun ihana anoppi saisi kyllä tulla lasten avaimilla sisään vaikka olisi ex-anoppi.

En ihan ymmärrä purkaustasi. Teillä taitaa olla muutenkin välit tulehtuneet?

Riippuisi ihan mitä kaikkea sielä on pengottu. jos olisi käyty lasten vaatekaapilla (missä siis oletettavasti säilytetään anopinkin mielestä lasten vaatteet), olisi asia ok jos tarvetta varavaatteille olisi ollut.
Mutta jos vaatteita olisi etsitty esim. keittiönkaapeista tai meidän makkarin kaapeista/hyllyistä, tykkäisin tosi huonoa eikä amopilla olisi asiaa meille jos minä tai mies ei olla kotona.

Kenelläkään ei ole lupaa tulla meille ilman lupaa.
Isälläni oli vara-avain meille ja useamman kerran hän yritti jollain tekosyyllä päästä käymään meidän talossa kun emme olleet kotona. Monet kerrat ilman lupaa hän istui pihallamme ja ulkoilutti koiraansa tai aamulla herättyämme oli varastossamme penkomassa(etsi muka jotain tavaroitaan->asui ennen siinä talossa mutta tavaroitansa ei siellä todellakaan enää ollut).
Sanominen ei mennyt perille joten vara-avain pois.
Nyt asumme uudessa talossa ja vaikka isäni asuu edelleen parin kilometrin päässä meistä niin hän ei tule vara-avainta meille saamaan.

Mun anopilla on avain meidän taloon. Eipä tuo onneksi enää käy kun on vähän riitaa. Ennen laukkasi täällä päivittäin kastelemassa kukkia kun oltiin reissussa (pyytämättä, minä en kukista välitä).

Riippuu anopista. Mun ihana anoppi saisi kyllä tulla lasten avaimilla sisään vaikka olisi ex-anoppi.

En ihan ymmärrä purkaustasi. Teillä taitaa olla muutenkin välit tulehtuneet?

Mä luulen myös, ettei mua haittaisi jos mun anoppi tulisi, vaikka olisi ex anoppi. Ellei toki hänellä olisi joku muu taka-ajatus kaappien penkomiseen, mutta hän ei ole luonteeltaan sellainen, joka uteliaisuuttaan tai pahoilla aikeilla tunkeutuisi. Lisäksi hän on niin usein meillä siivoillut, joten tietää mitä meiltä kaapeista löytyy.

Mutta ymmärrän kyllä ap:ta. Ihan kaikkia ihmisiä en haluaisi meidän kaappeja tonkimaan.

Jos olen varustanut lapseni niin huonosti, että heidän hoitajansa huomaa tarvita lapsille lisävaatetta, niin saapi tulla ja penkoa, vaikka olisi miten ex-anoppi. Aivan oma moka.

Ex-anoppi prkl! :mad:

Ettekö tekin tykkäisi huonoa, jos ex-anoppi tulee kotiisi lapsien kanssa (oli siellä hoidossa, ennenkuin menivät isälleen) ja penkoo joka s**tanan kaapin lävitte, kun lapsille tarvii vaatteita! (hoitoaikaa oli kokonaiset 2h) Minä olin töissä, mitään soittoa ei tullut, että voiko tulla hakemaan vaatteita tms.
Lapsien avaimilla sisään vain, kuin asuisi täällä.

Tänään oli änkenyt tänne, kun olin mennyt aamulla seiskaan töihin ja koululaiset olivat täällä keskenään. V*ttu, että ottaa päähän.
Ilmoittaisi edes, että voiko mennä.

Nyt tuli stoppi, tämä on minun ja lapsieni koti, ei minkään v*tun ex-anopin!!!! |O

ei tule avaimilla sisälle vaan jos kävis niin saisin kuulla valitusta siitä miten elän ja hoidan lapseni! Paitsi että soskun akat teki saman homman joten pistin välit poikki ja ne päätti sitten viedä lapset pois. Sain kuulla miks vietiin(Ei mattoja lattioilla, kolkko asunto, ei virikkeitä ja miten käyttäydytään autossa tai kaupassa!)

Eks-anoppi, nyks-anoppi, tai kuka tahansa; en tykkää siitä että meille tullaan kutsumatta ja omalla luvalla. Ei ole kyllä tultukaan.

Kerran kun lapset oli hoidossa kaverillani, ja hän tarvitsi heille jotain lisävaatetta kotoa, niin kaveri soitti mulle ja kysyi saako hakea. Ja vieläpä senkin, mistä kaapista löytää haluamansa. Se oli ihan totaalisen OK tietysti.

Mua ärsyttää kovasti eräs tuttavani, jonka appivanhemmat ovat AINA valmiita tulemaan auttamaan lasten hoidon järjestelyissä loma-aikoina jne. Silti valittaa, että kun anoppi siivoaa siellä, pesee pyykkiä jne. Ei tykkää, kun joku tekee hänelle kuuluvia asioita! Ja tuossa huushollissa oikeasti pitääkin siivota! Itse olisin tosi onnellinen, jos me saataisiin tuollaista apua, mutta kun ei.... Anoppila on ulkomailla, joten se siitä.

Ymmärrän sua täysin. Mietin vaan et jos lapset olivat menossa isälleen niin miks ei mennyt sinne oman poikansa luo niitä vaatteita hakemaan? JA jos lapset olivat mukana niin olisivathan he osanneet sanoa mistä mitäkin löytyy jos kuitenkin ovat niin isoja että on oma avain. Todellakin olisin vihainen!

Juuri tuossa äsken puhuttiin siitä, että ne, jotka sitä hoitoapua ihan oikeasti saavat, eivät v'ttu osaa sitä kuitenkaan arvostaa.
Me taaplataan päivästä toiseen miehen kanssa kaksin, kukaan muu ei tule meidän lapsiamme kaitsemaan. Olisin maailman onnellisin, jos esim. oma äitini tarjoaisi hoitoapua meille. (anoppi on vainaa, häntä en halua enää meidän nurkkiin pyörimään, sattuneesta syystä).

[QUOTE="xXx";25418324]Ymmärrän sua täysin. Mietin vaan et jos lapset olivat menossa isälleen niin miks ei mennyt sinne oman poikansa luo niitä vaatteita hakemaan? JA jos lapset olivat mukana niin olisivathan he osanneet sanoa mistä mitäkin löytyy jos kuitenkin ovat niin isoja että on oma avain. Todellakin olisin vihainen![/QUOTE]Niinpä! |O
Mut pitää se tikusta tehdä asiaa, että pääsee kyyläämään :kieh: Ja joku kysyi, mmitkä kaapit; todellakin KAIKKI kaapit, missä vähänkin vaatteita. Ja jos jokin tahra nyt vaatteessa on, kyllä se nyt olisi passannut sen pari tuntia, että isänsä sitten vaihtaisi. : /

Juuri tuossa äsken puhuttiin siitä, että ne, jotka sitä hoitoapua ihan oikeasti saavat, eivät v'ttu osaa sitä kuitenkaan arvostaa.
Me taaplataan päivästä toiseen miehen kanssa kaksin, kukaan muu ei tule meidän lapsiamme kaitsemaan. Olisin maailman onnellisin, jos esim. oma äitini tarjoaisi hoitoapua meille. (anoppi on vainaa, häntä en halua enää meidän nurkkiin pyörimään, sattuneesta syystä).
Bite me :vampire:

Kyllä arvostan saamaani hoitoapua, mutta kai nyt ex-miniäänsä voisi arvostaa sen verran, ettei astele MUN huusholliin kuin omaansa? :kieh:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Niinpä! |O
Mut pitää se tikusta tehdä asiaa, että pääsee kyyläämään :kieh: Ja joku kysyi, mmitkä kaapit; todellakin KAIKKI kaapit, missä vähänkin vaatteita. Ja jos jokin tahra nyt vaatteessa on, kyllä se nyt olisi passannut sen pari tuntia, että isänsä sitten vaihtaisi. : /

Joo ei tarvis mun EX anopin penkoo mun posteja eikä laskuja eikä muitakaan; puhumattakaan MUN vaatekaapissa olevia seksileluja :D :D

Yhteistyössä