Alkuperäinen kirjoittaja Huh:ap siis yrittää loisia yhteiskunnan tukiverkoston avittamana tehtailemalla isättömiä pentuja
Siivoappas näppistäs |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:ap siis yrittää loisia yhteiskunnan tukiverkoston avittamana tehtailemalla isättömiä pentuja
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja - - - :Jos hankkii lapsia niin ne pitäis pystyä elättämään itse. Kaikki kelan rahat on vaan extraa, josta pitäis olla kiitollinen. Monessa muussa maassa ei saa lapsista yhtään mitään.
No ehkä tämä nyt ei edelleenkään ole se ap:n pointti vaan se että naurettavan vähän saa lapsista jotka vaivautuu hoitamaan kotona, paljon säästää kunta siinä kun joku hoitaa kotona eikä pökätä hoitoon. Monesti itsekin ajattelin että ns. halvemmaksi tulis pökätä hoitoon vaikka itse onkin kotona just tuon takia kun ei lasten kotonahoitamista arvosteta pätkän vertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olishan se hienoa kun saisi itse työmääräänsä vaikuttaa. Harmi kun pomot eivät tajunneet että mun pitää saada tehdä paljon ylitöitä että saisin hyvät ä. rahat....
Ensin haukutaan ahneeksi joka yrittää tienata lapsilla ja sitten taas laiskaksi... heh...
Ei ole isää jolta vaatia rahaa, poistunut keskuudestamme....
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja - - - :Jos hankkii lapsia niin ne pitäis pystyä elättämään itse. Kaikki kelan rahat on vaan extraa, josta pitäis olla kiitollinen. Monessa muussa maassa ei saa lapsista yhtään mitään.
No ehkä tämä nyt ei edelleenkään ole se ap:n pointti vaan se että naurettavan vähän saa lapsista jotka vaivautuu hoitamaan kotona, paljon säästää kunta siinä kun joku hoitaa kotona eikä pökätä hoitoon. Monesti itsekin ajattelin että ns. halvemmaksi tulis pökätä hoitoon vaikka itse onkin kotona just tuon takia kun ei lasten kotonahoitamista arvosteta pätkän vertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta onkos tässä se mahdollisuus, että isä nostaa kotihoidon tuen perusosan ja käy töissä ja äiti saa äitiyspäivärahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Duunari:Lopeta ap lorvailu ja mene oikeisiin töihin pentutehtailun sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta onkos tässä se mahdollisuus, että isä nostaa kotihoidon tuen perusosan ja käy töissä ja äiti saa äitiyspäivärahaa?
Ei onnistu tuollainen kikkailu!
isä ei varmaan haudan takaa paljon töitä teebAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta onkos tässä se mahdollisuus, että isä nostaa kotihoidon tuen perusosan ja käy töissä ja äiti saa äitiyspäivärahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta onkos tässä se mahdollisuus, että isä nostaa kotihoidon tuen perusosan ja käy töissä ja äiti saa äitiyspäivärahaa?
Ei onnistu tuollainen kikkailu!
Miksi? siis itse käyn töissä ja puoliso käy töissä. jos jäisin kotiin tietysti lapset ovat kotona. kysymys oli: voiko isä nostaa kotihoidon tukea samanaikaisesti kun äiti saa äitiyspäivärahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olishan se hienoa kun saisi itse työmääräänsä vaikuttaa. Harmi kun pomot eivät tajunneet että mun pitää saada tehdä paljon ylitöitä että saisin hyvät ä. rahat....
Ensin haukutaan ahneeksi joka yrittää tienata lapsilla ja sitten taas laiskaksi... heh...
Ei ole isää jolta vaatia rahaa, poistunut keskuudestamme....
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja - - - :Jos hankkii lapsia niin ne pitäis pystyä elättämään itse. Kaikki kelan rahat on vaan extraa, josta pitäis olla kiitollinen. Monessa muussa maassa ei saa lapsista yhtään mitään.
Vaivautuu hoitamaan? Minusta on mukavaa se, että on ylipäätänsä mahdollisuus olla hoitamassa lapsia kotona ja että siitä maksetaan sentään jonkun verran. Voisihan asia olla niinkin, että esim. hoitovapaata ei olisi mahdollisuus ottaa ollenkaan työsuhteen katkeamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja - - - :Jos hankkii lapsia niin ne pitäis pystyä elättämään itse. Kaikki kelan rahat on vaan extraa, josta pitäis olla kiitollinen. Monessa muussa maassa ei saa lapsista yhtään mitään.
Vaivautuu hoitamaan? Minusta on mukavaa se, että on ylipäätänsä mahdollisuus olla hoitamassa lapsia kotona ja että siitä maksetaan sentään jonkun verran. Voisihan asia olla niinkin, että esim. hoitovapaata ei olisi mahdollisuus ottaa ollenkaan työsuhteen katkeamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta onkos tässä se mahdollisuus, että isä nostaa kotihoidon tuen perusosan ja käy töissä ja äiti saa äitiyspäivärahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja - - - :Jos hankkii lapsia niin ne pitäis pystyä elättämään itse. Kaikki kelan rahat on vaan extraa, josta pitäis olla kiitollinen. Monessa muussa maassa ei saa lapsista yhtään mitään.
Tarkoitin sitä että kuka vaivautuisi hoitamaan toisten lapsia esim. tuolla 6-7e/2lasta/kk miinus verot? Ei kukaan koska se on laissa kiellettyä. Hassua että kotiäideille se onnistuu, koska yhtälailla työtähän se heillekin on jotka sitä jää kotiin tekemään. Aliarvostettua.