Kyllä jotkut lapset on nykyään AIVAN MIELISAIRAITA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miimiäinen

Vieras
|O |O |O
Mä oon ihan raivona täällä!
Kummityttö(7v) oli heitetty tänään pää edellä alas kalliolta |O Oli otettu oikeen kainaloon ja tiputettu sitte alas. Tekis mieli käydä retuuttamassa sitä penikkaa joka sen teki! En siis oikeesti tietenkään mene, mutta mieli kyllä tekis ja kovaa. Täytyy vaan toivoa, ettei tullu mitään vakavaa kummitytölle.
Poika joka heitti alas on vanhempi ja (paskaa tulee niskaan, kun mainitsen, mutta tulkoon) somali. Sama poika jatkuvasti käyttäytyy, kuin elukka, eli ei tosiaan oo eka eikä ees 10 kerta! Ja vanhemmat antaa käyttäytyä niin.
Jeesus, että mä kihisen raivosta!

Jos siis oikeasti minun lapselleni joku noin tekisi, en menisi vannomaan ettenkö jotain tekisi :ashamed: ja selvennennän sen verran että vaikka kyse ap:n tapauksessa oli ulkolaisesta lapsesta joka pahaa teki, samoin olisin asiasta ajatellut jos kyse olisi ollut suomalaisesta lapsesta

joo eikö se niin ole ettei noille somali pojille sitä naisen kunnioittamista juri kotona opeteta.Mä ottaisin vanhempana jo oikeuden omiin käsiin en kattelis hui kymmentä kertaa tollasta.sairasta sanon minä

Samaa mieltä että joissakin vaan on sitä "jotain" jo pienestä pitäen.
Ihan suomalainen poika terrorisoi luokassa koko ala-asteen eikä kauhukakaraa saanut aisoihin opettajat eikä vanhemmat.
Poika käyttäytyi päivittäin väkivaltaisesti, läpsi ja löi muita miten sattui tai potkaisi ohikulkiessaan, ennen tuntien alkua ja opettajan saapumista paikalle vaelteli ympäri luokkaa ja pisteli muita nuppineuloilla jne.. Ihan vapaasti sai häärätä ne 6 vuotta mitä oltiin samalla luokalla.

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
joo eikö se niin ole ettei noille somali pojille sitä naisen kunnioittamista juri kotona opeteta.Mä ottaisin vanhempana jo oikeuden omiin käsiin en kattelis hui kymmentä kertaa tollasta.sairasta sanon minä
sit jos tolle ekalle väittämälle sais faktaa jostain..mutta ap:n asiaan,mä puuttuisin asiaan välittömästi,vaikka sitten poliisin kautta..olisi kiusaaja mistä vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
|O |O |O
Mä oon ihan raivona täällä!
Kummityttö(7v) oli heitetty tänään pää edellä alas kalliolta |O Oli otettu oikeen kainaloon ja tiputettu sitte alas. Tekis mieli käydä retuuttamassa sitä penikkaa joka sen teki! En siis oikeesti tietenkään mene, mutta mieli kyllä tekis ja kovaa. Täytyy vaan toivoa, ettei tullu mitään vakavaa kummitytölle.
Poika joka heitti alas on vanhempi ja (paskaa tulee niskaan, kun mainitsen, mutta tulkoon) somali. Sama poika jatkuvasti käyttäytyy, kuin elukka, eli ei tosiaan oo eka eikä ees 10 kerta! Ja vanhemmat antaa käyttäytyä niin.
Jeesus, että mä kihisen raivosta!

Miten joku voi vieläkin kutsua somalia elukaksi, vaikka kuinka paljon ja kauan on kerrottu somalien rikastuttavan kulttuuriamme, eikä Suomi voi tulevaisuudessa tulla toimeen ilman heidän moniosaajuuttaan? Nyt pyydät julkisesti anteeksi ettei poliisi ja valkotakkiset sedät koputa ovelle ja vie mennessään.

Tyttö on ihan normaalin olonen. Lääkäriin pitää viedä näytille varmuuden vuoksi. Ja rikosilmotus tosiaan tehään!
Onni oli tytöllä mukana! Vähän huonommin kun olis tippunut, olis ollu niska poikki tai naama paskana...
Ite kävelin koulun ohi ihan tapahtumahetkeä ennen. Tavallaan toivon, että olisin osunu oikeella hetkellä paikalle. Mutta toisaalta, olisko siinä tilanteessa itellä ollu järki päässä ja käyttäytyny kuin aikuinen :/ Lapsiinhan ei aikuinen voi koskea, mutta olisko se ollu päällimmäisenä mielessä tossa tilanteessa?

Vaikka tulisi jäteautollinen p.askaa päälle, niin silti sanon: Jos minun tytölle joku tuollalailla tekisi, unohtuisi lapsiin kiinnikäymiset ym. minulta ihan siihen paikkaan. Tirvaisisin ja lujasti moista p.askiaista! Prkele!

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Miten joku voi vieläkin kutsua somalia elukaksi, vaikka kuinka paljon ja kauan on kerrottu somalien rikastuttavan kulttuuriamme, eikä Suomi voi tulevaisuudessa tulla toimeen ilman heidän moniosaajuuttaan? Nyt pyydät julkisesti anteeksi ettei poliisi ja valkotakkiset sedät koputa ovelle ja vie mennessään.

Et varmaan oo tosissas!?!? :o
Enkä mä sitä paitsi kutsunu elukaksi, vaan sanoin, että KÄYTTÄYTYY KUIN ELUKKA! Samaa olisin sanonu tässä tilanteessa, vaikka kyseessä olis ollu mikä tahansa lapsi ;)

No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Tyttö on ihan normaalin olonen. Lääkäriin pitää viedä näytille varmuuden vuoksi. Ja rikosilmotus tosiaan tehään!
Onni oli tytöllä mukana!

Hyvä ettei sattunut pahemmin.
Niin ja lääkäriin kannattaa mennä heti tänään. Lääkärilaskun ja todistuksen hinnan perhe laskuttaa pahoinpitelijältä ja pyytää muutenkin korvauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No jos olisin itse ollut näkemässä että lapseni olisi heitetty kalliolta alas niin varmaankin mitään ajattelematta olisin ottanut somalista niska-perse-otteen ja heittäny perästä.

Jos tekisit kuvailemallasi tavalla pääsisit iltapäivälehtien kanteen esimerkkinä suomalaisten raadollisesta rasismista jonka takia somalialaisten kultamunien on niin vaikea sopeutua Suomeen.

Yhteistyössä