Kyllä ihmiset ovat ihan pimeitä! (huuto.net linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tajuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tajuton:
Eikö Reflexkin ole joku Tokmannin halppismerkki :o

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82732609

Mä oon tuommosia nähhy ainaki Tokmannilla.. En kyl ikää noin paljo huutais.. :D Pitää varmaa itekki käyä ostaa tommonen ja laittaa myyntiin. xD

Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:
Aika hyvin. Sama myyjä kaikissa kohteissa ja hirmu korkeat hinnat huudoissa. Epäilyttävää, ei toki. :whistle:

Musta tuntuu, että ihmiset on vaan bonganneet tuon myyjän ja seurailevat usein kohteita ja huutavat hulluina.
En kyllä ymmärrä, miten yhdellä ja samalla ihmisellä voi olla noin paljon samantyylisiä tunikoita myynnissä :o.

Alkuperäinen kirjoittaja oletko ajatellut että:
ehkä tuossa huudetaan oikeasti jotain muuta tuotetta kuin tuota mekkoa?

Siis häh, mitä jotain toista tuotetta? Olenko mä jotenkin yksinkertainen kenties kun en tajua miten tos voi huutaa muuta ku tota ko. kohdetta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Alkuperäinen kirjoittaja oletko ajatellut että:
ehkä tuossa huudetaan oikeasti jotain muuta tuotetta kuin tuota mekkoa?

Siis häh, mitä jotain toista tuotetta? Olenko mä jotenkin yksinkertainen kenties kun en tajua miten tos voi huutaa muuta ku tota ko. kohdetta :ashamed:

En minäkään kyllä tajunnut mikä tämän jutun pointti oli, mutta vahva epäilys on, että kaverit käy korottelemassa hintoja :(.

Emä tiiä, mut jotenki epäilyttäviä kaikki..ku jokaisessa melkeen vaan kaks huutajaa jotka "kilpailee" keskenään, niin en kyllä usko että yhessäkään huudossa on toden perää... :whistle:

Yhteistyössä