Kattokaapa, huutiksessa huudettu yli 800? lastenvaatteista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mä kyllä uskon, että tossa on tapahtunut joku virhe. Joko huutajalta tai huutikselta. En usko, että tuo voittaja lunastaa tolla hinnalla tuota pakettia...en vaan usko.

Ihan varmasti lunastaa, katoppa vaan =)

Onhan noista Knaamen kohteista maksettu ennenkin melkein 600e ja olleet pelkkiä h&m kamaa. Joskus huvittuneena seurannut kuinka hulluja jotka on, kun tää knaamehan on myynyt varmaan 6 pakettia samaa kokoa olevia vaatteita a`la kappahl, lindex ja hm ja aina hinnat kohoaa 500-600e. Hulluja joka lähtöön.

Pistää vaan miettimään millä tavoin vaatteet on hankittu, kun oikeesti eihän kukaan täysissä järjissä oleva ihminen ostaa samaa kokoa vaatetta miltei 1000 (tuhat) kappaletta. SIllä knaamehan on niitä myynyt niin paljon samoissa kokoluokissa, että tuo lukumäärä ei kauas heitä.

Oon muuten huomannut että Lindexin alejen jälkeen tuli paljon Lindexin alevaatteita lappujen kera myyntiin ja lähtöhinta tietysti korkeampi koska aleista saatu halvalla. Sitte oon joskus miettiny että tekeeköhän joku vaatekaupan myyjä kanssa omaa bisnestä huuto.netissä. Tiedän yhden entisen vaatemyyjän joka oli kalliilla merkillä töissä ja he sai ostaa mallikappaleita ym. itselleen ITSE MÄÄRITTELEMÄLLÄ HINNALLA.

Joo, voin sanoa Kiinassa käyneenä että siellä kopiot niin hyviä että tuliaisistakaan ei osata sanoa varmuudella ovatko kopioita. CD levyjä ostettiin vinopino. Euroihin muutettuna yhden hinta oli noin 1e. Niissä ei mitään eroa suomesta ostettuihin. Kuitenkin epäilen voiko Kiinastakaan ostettu olla noin halpa, eli kopion puolelle kallistun.

No oh oh sentään,hyvin tienaa.Mutta tämähän se myyjä joka ostaa vaatteita ja laittaa niitä sitten pakettina huutikseen kerää siis samaa sarjaa tai muuten vain ihania vaatteita ja toki sillä tavalla saa hintaa mutta että ihan noin paljon...Tuossa paketissa on minunkin vaatteita mitä on minulta vaatepaketissa huutanut =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
No onko ne Tommy Hilfigereitä vai "Tommy Hilfigereitä", se onkin sitten jo aivan eri juttu. Noita koipiota on maailma väärällään, eikä maksa paljon.

Niinpä.Ihmettelen miten ihmiset luottaa että ne on aitoja ja ovat valmiita maksamaan vaatteista (joita eivät ole nähneet luonnossa) järkyttäviä summia.

kuvissa lukee selvästi että Tommy HiLfiger niissä niskalapuissa.

ja ennenku joku ihmettelee niin en ole myyjä, enkä huutaja myöskään. enkä tunne kumpiakaan.

Kiinasta saa "aitoja" Tommy H ja Burberry vaatteita, niskalappuineen kaikkineen. Jos osataan vaate väärentää, niin kyllä niihin saadaan tehtyä kaikki tarvittavat laputkin. Eikä siitä silti aito tule =)

Kauhistuttaa minuakin tuo hinta. Jos miettii, että suurimmassa osassa luki Henkka&Mauritz, joka kuitenkin on niitä halvimpia paikkoja ostaa lastenvaatteita, niin järjetöntä touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Itse ihan mietin että kellä pistää tollasia summia tosta vaan vaatepaketteihin. Toikin raha ois ihan kiva alkusumma jos esim. alkaisi säästämään perheen yhteiseen lomaan.

Aivan. Ja sitten jos taas ei ole rahasta pulaa, eli on rikas, niin eikö silloin osta uutena?
Ja taas jos ei ole ihan mielettömästi ylimääräistä, niin kenellä on 800 vaatteisiin? Joita saa noin pienelle tosi halvallakin kirppikseltä kuin kirppikseltä, serkuilta ym.
tuolla 800 saa jo huonekaluja ja vaikka mitä. Matkan (äkkilähtö) ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksiköhän hän käy aina poistaan kuvat vaatteista tosi nopeesti, kun huuto sulkeutuu ??

Pystyykö ne muka ITSE poistamaan kohteen sulkeutumisen jälkeen? Vai tekeekö sen Huuto.netin ylläpito?

Mulla on kyllä näkyny kuvat aina sen ajan ku kohteen tiedotkin näkyy, oisko n. kuukauden. Ei niitä ainakaan heti poisteta ylläpidon toimesta.

Kaikkea sitä näkeekin ja pitää varmaan miehelle näyttää tuo kun se sanoo että minä laitan paljon rahaa lasten vaatteisiin =) mut miettikää eikö tuo ole jotain melkein 5000mk..minä kun vielä käännän kaikki markoiksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Kaikkea sitä näkeekin ja pitää varmaan miehelle näyttää tuo kun se sanoo että minä laitan paljon rahaa lasten vaatteisiin =) mut miettikää eikö tuo ole jotain melkein 5000mk..minä kun vielä käännän kaikki markoiksi :ashamed:

No onhan se =) Sillä saa aika kivasti vaatetta alennusmyynnistä ja ihan uusia.

siis jo nyt joku haluaa niin paljon kerralla vaatteisiin laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksiköhän hän käy aina poistaan kuvat vaatteista tosi nopeesti, kun huuto sulkeutuu ??

Pystyykö ne muka ITSE poistamaan kohteen sulkeutumisen jälkeen? Vai tekeekö sen Huuto.netin ylläpito?

Mulla on kyllä näkyny kuvat aina sen ajan ku kohteen tiedotkin näkyy, oisko n. kuukauden. Ei niitä ainakaan heti poisteta ylläpidon toimesta.

Seurannut tuota knaamen touhua jo pidemmän aikaa. Ja hällä sellainen tyyli, että kun kohteet vanhentuu eli poistuu näkyvistä kuukaudessa kahdessa, niin laittaa aina vasta sitten uuden avoimeksi...eipä pysty enää sitten kukaan katselemaan kuka/ ketkä huudelleet edellistä kallista pakettia. Ovelaa.

Yhteistyössä