Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:no eikö silloin oikeasti kannata pysyä kotona? ei elämästään tarvitse liian hankalaa tehdä.. ja eipä tarvitsisi olla valittamassa.
ei kaikilla ole mahdollisuutta istua himassa koko raskauden ajan ja saada täyshoitoa sänkyyn asti![]()
ei ukkokaan voi kaikkea tehdä saati sitten sukulaiset ja ystävät!
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:voi hyvää päivää millä sääkin päätäsi vaivaat, onko se sulta jotenkin pois että minun 3½ vee kulkee vaunuissa/rattaissa?!tän päivänen reissu olisi kävellen ollut 3kilsaa jota minä en tässä loppuraskaudessani enää jaksa kävellä eikä jaksa kyllä tuo kuopuskaan!
mielestäni mitään ikärajaa rattaissa kulkemisella ei ole, tottakai otan rattaat mukaan reissuille koska kuopus ei aina jaksa kävellä!! ja miksi en käyttäisi mahdollisuutta mennä rattailla, koska lapsi on vielä sen ikäinen että voi.
eli taisitpa juuri kertoa ottaneesi rattaat mukaan juurikin siksi, että pääsette bussilla ilmaiseksi kun kerran ette jaksa kävellä.. rautalangasta: jos kuitenkin menitte bussilla, olisitte voineet myös maksaa.
tämä on aivan suoraan toisilta pois, koska juuri tuollaistan väärinkäytösten takia tämä vaunullisten etuoikeus ilmaisiin bussikyyteihin poistetaan (ja näin on itse asiassa käynyt jo monessa kaupungissa).
en ole tilivelvollinen kenellekkään selittämään menenkö lasteni kanssa bussissa rattailla vai en. minulla on oikeus mennä.
tottakai on helpompi kuljettaa lasta rattaissa, kun että silloin kun hän ei jaksakaan enää kävellä pitäisikö mun kantaa häntä ?
en tietenkään tuota 5veetä rattaissa pidä
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voihan se olla että joku ei edes uskalla tulla auttamaan pudottamisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:no minua ainakin ihmisten yleinen välinpitämättömyys enempi ärsyttää :/
eikä se kahden lapsen kanssa bussilla kulkeminen rv 37 nyt niin kauhean helppoa muutenkaan ole. bussi täynnä matkustajia, en usko että kaikille nyt jokin selkävaiva tai muu sattuu olemaan..
onhan toki paljon tuotakin kuvailemaasi välinpitämättömyyttä, hermoja tarvitaan kaikki. turha polttaa sitä tämmöisen takia :hug:
totta. mutta nyt ollut hiukka hankala olo muutenkin tän ison masun kanssa supistuksineen ja vaikea liikkua jne. että hermot on välillä tiukilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hm. onse vaikeeta. pysy kotona kuule.
just! kelle vaikeeta, sulla?![]()
onneksi sä et päätä mitä teen ja mitä olen tekemättä!
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:anna kun arvaan,asut pääkaupunki seudulla?Helsinkiläiset ei juurikaan piittaa,jos joku tarvii apua..itse "maalta" muuttaneena,autan kyllä avun tarvitsijaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:anna kun arvaan,asut pääkaupunki seudulla?Helsinkiläiset ei juurikaan piittaa,jos joku tarvii apua..itse "maalta" muuttaneena,autan kyllä avun tarvitsijaa =)
Kumma miks ihmeessä,onko "ne hesalaiset" niin kiireisiä?
Minä kyllä autan jos siltä näyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Eikö olisi helpompaa jos apua tarvitseva pyytäisi sitä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja järki päähän!:mitä ihmettä varten sä raahaat tollasia hirveitä tankkivaunuja mukanas kun käyt kaupungilla?? 3.5v kyl jaksaa kävellä ihan omilla jaloilla sen mitä säki rv:llä 37. menette bussilla aina sen minkä pääsette ja muuten kävelette. ei mitään tollasten hirveitten massiivirattaiden nostelua bussiin ja takasin. ens kerralla vaan ilman rattaita. kyllähän se ottaa luonnolle ja varmasti kiukuttaa ton ikästä lasta, jos joutuu istumaan rattaissa. t.3.5vn äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:anna kun arvaan,asut pääkaupunki seudulla?Helsinkiläiset ei juurikaan piittaa,jos joku tarvii apua..itse "maalta" muuttaneena,autan kyllä avun tarvitsijaa =)
Kumma miks ihmeessä,onko "ne hesalaiset" niin kiireisiä?
Minä kyllä autan jos siltä näyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Eikö olisi helpompaa jos apua tarvitseva pyytäisi sitä.
![]()
kyllä mää sitä pyysin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hm. onse vaikeeta. pysy kotona kuule.
just! kelle vaikeeta, sulla?![]()
onneksi sä et päätä mitä teen ja mitä olen tekemättä!
Mutta sä näköjään päätät,et muut on velvoitettuja sua auttamaan..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voihan se olla että joku ei edes uskalla tulla auttamaan pudottamisen pelossa?Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:no minua ainakin ihmisten yleinen välinpitämättömyys enempi ärsyttää :/
eikä se kahden lapsen kanssa bussilla kulkeminen rv 37 nyt niin kauhean helppoa muutenkaan ole. bussi täynnä matkustajia, en usko että kaikille nyt jokin selkävaiva tai muu sattuu olemaan..
onhan toki paljon tuotakin kuvailemaasi välinpitämättömyyttä, hermoja tarvitaan kaikki. turha polttaa sitä tämmöisen takia :hug:
totta. mutta nyt ollut hiukka hankala olo muutenkin tän ison masun kanssa supistuksineen ja vaikea liikkua jne. että hermot on välillä tiukilla
![]()
No ei ne muut bussimatkaajat kai sun tilaas oo syyllisiä!
Ärsyttää tollaset narisijat,jos ei lakseta niin sit ei lähdetä!
Alkuperäinen kirjoittaja ystävän neuvo:jätä kuule seuraavalla kerralla ne yhditelmävaunut kotiin kun et niitä muuhun tarvitse kuin että pääset ilmatteeks matkustaan. on eräs huomaavaisuuden laji sekin, et maksaa omat kyytinsä ihan omasta kukkarostaan niinkuin muutkin matkustajat bussissa sen sijaan että raahaa yhdistelmävaunuja mukanaan matkustaessaan ilmatteeks ja ja sit ne matkansa maksavat matkustajat velvoitat kannistkelemaan niit vaunujas.
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Taitaa taas keskenkasvuset räkänokat aukoa päätään, jotka ei tiedä yhtään mitään mitä on kulkea pienten lasten kanssa kaupugilla.