Kyllä emättimessä pitää karvat olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 31v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 31v.

Vieras
Kyllä aikuisella naisella pitää olla karvat emättimessä eli ns. "posliinipillu" on minusta ruma ja epäluonnollinen naisella. Pikkutytön emätin on karvaton ja jos aikuisen naisen naisen emätin on karvaton, niin se muistuttaa jättikokoista pikkutytön emätintä. Siksi en voisi kuvitella harrastavani seksiä naista, jonka emätin on posliini, koska siitä tulisi ihan varmasti pedofiilinen olo.

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri harmaana;28158522:
Kenen emättimessä on karvoja?

Olen lääkäri ja tehnyt mm. äitiysneuvolaakin aikanani, enkä ole vielä nähnyt yhtään karvaista emätintä...

Joo kato ku naisilla on tapana vissiin ajella ne :D

Joo, onneksi ei ole kuitenkaan siellä emättimessä karvoja. Enkä ole koskaan kenestäkään kuullut jolla olisi. Varmaan tuntuisi jännältä seksi, kun jyystäisit karvaista reikää. Hah.

[QUOTE="vieras";28158529]Joo kato ku naisilla on tapana vissiin ajella ne :D[/QUOTE

auts,kuka hullu sellasta tekee?! :O ..ja kenellä ihmeellä kasvaa EMÄTTIMESSÄ karvoja?

[QUOTE="vieras";28158621]Mun mielestä ne on tosi kätevät! kun laittaa ponnarille niin ei tarvi ostella kuukuppeja ja silloin kun mies ei ole siivonnut ja totellut sääntöjä niin letille vaan, siinä kun miettii sitten..[/QUOTE]

Karvainen emätin olisi ehkä myös pehmeämpi maailmaantuloreittilapselle?

Oikein kun ajattelen, niin onneksi en ole nähnyt sitä karvaista emätintä. Olisinkohan kiljaissut kun spekulanäkymä onkin joku turkis...

Mitä itse sanoisitte kun gynekologinne sanois että hei, tääll on nyt jotain karvoja...

"joo ne on kierukan langat varmaan"

"ei kun KARVOJA, niinkun koiran selkä koko pimppi..."

Tästä tulikin Mies 31:lle oikein tarpeellinen anatomian opetushetki: eli kuten edellä kerrottua, emättimessä ei karva kasva lainkaan, vaan karvat kasvavat ulommilla häpyhuulilla ja häpykummulla sekä mahdollisesti myös peräreiän ympärillä ja ehkäpä osalla on levinnyt karvojen kasvusto myös sisäreisien puolelle.

Yhteistyössä