M
mietteitä
Vieras
Olen kokenut molemmat ja kyllä suosittelen ennemmin aborttia adoptio sotkee monen ihmisen elämän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;23668609:No eipä mun adoptioon antama lapseni ole onnellinen, tiedän siittä kun avoin adoptio ja olen keskustellut adoptiovanhempien kanssa. Lisäksi heillä ei ole kiintymystä syntynyt puolin eikä toisin. Onko tämä oikein?
Aiemminkin olet asiasta kirjoitellut ja sen huomaa, että asia painaa mieltäsi
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;23669066:Vaivaahan se kun tietää että kaikki ei ole kunnossa adoptioperheessä.
Miten tiiviisti pidät heihin yhteyttä?Miten he ovat toimineet väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;23669185:Facebookin kautta aika tiiviisti. Lapsella poste restante osoite vaikka asunut vuosia heidän luonaan ja virallinenadoptio tehty. Kerjäävät isompiin hankintoihin minulta rahaa, haukkuvat minua yms.
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä;23668609:No eipä mun adoptioon antama lapseni ole onnellinen, tiedän siittä kun avoin adoptio ja olen keskustellut adoptiovanhempien kanssa. Lisäksi heillä ei ole kiintymystä syntynyt puolin eikä toisin. Onko tämä oikein?